Godmorgon 9/10!
Lite grått och trist väder här idag, men jag ska strax ut på promenad. Ska hämta upp Ozzy (BC:n) på vägen och sen tänkte jag gå med hundarna på stranden idag, synd jag inte litar på Ozzy tillräckligt mycket för att släppa honom bara, kanske tar långlina.. får se :)
Vad ska ni hitta på idag? :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
God morgon!
Idag händer nog inte mycket för Fidel. Han var så stressad på kursen igår så jag vill hålla honom lugn och stressfri. Kanske går ut och kör lite nosgrejer senare under dagen, eller så gör vi det nog inne.
Jag har pluggdag, så han får nog hålla sig ganska lugn oavsett. Har en promenad med en vän inplanerad, men jag får se om jag struntar i den. Jag behöver också åka till Bromma zoo snart och bunkra upp lagret av emmzo-korvar, men det blir nog utan hunden.
Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/
Måste lägga upp denna här också! Min glada tjej! Så lycklig över att vara på stranden <3.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Jag ska ner på stan och tänkte passa på att ta med Tåss och miljöträna lite där. Kanske åker upp till klubben och kikar på kurserna också. Beror på om sambon orkar hänga på, jag tänkte släpa med honom nämligen! 😃
Livet med två australian shepherds
- https://brukshundarnas.wordpress.com
JAg har varit på gymnasieveckan i Svenska Mässan inne i göteborg och sedan hängt med en vän så hundträning har det varit snålt med idag, kastade dock frisbee lite med kräket.
Blev härligt bemött av Forshaga där och ska förhoppningsvis upp där på öppet hus och sedan praktisera där för att få en bättre bild, de som stod i montern var ruskigt trevliga iaf, de andra på mässan var helt stela och tryckte på en papper och schasade iväg en ahaha.
-
#5 Forshaga verkar jätte bra! Tänkte söka dit, men sedan så får man ju inte ha två hundar på internatet. Vilket är tråkigt! Sedan är jag lite emot hundstall, men allt annat verkar underbart!
#5 Vad kul att du fick gott intryck av skolan! :) Jag går mitt andra år där nu, så tveka inte att höra av dig om du undrar något.
Medarbetare på Australian shepherd
Bloggar om hunderiet