Hur bor ni?
Hur bor ni? Hus, lägenhet? Hemma hos föräldrar, internat, tillsammans med sambo, är ni inneboende? Har ni trädgård som ni kan släppa ut hunden i? Eller nära till gröning/park? :)
Ja hur ser det ut för er helt enkelt?
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Jag bor i hus, och hemma hos mina föräldrar. Har ett eget rum, där jag och Zuki håller till mesta delen av tiden och där hon självmant går in och lägger sig när jag inte är hemma. Har även en terrassdörr på mitt rum som går ut till vår trädgård. Vi väldigt mycket bra ställen att gå med hund på här nere.
Vi kommer dock flytta till lägenhet så småning om.
Bor i en "fyrklöver" dvs ett radhus fast hyresrätt, fyra lägenheter ihopsatta som en fyrklöver.
Relativt stor trädgård. Bor hemma hos föräldrarna tills jag blivit myndig, fått jobb, bil och lägenhet. Förhoppningsvis innan 20 års dagen ;) Allt för många hundar, i bara vårt område så är det "bara" 50 tikar och ett antal hanar, och det är inte stort! Samt ett dagis precis framför oss. Vi har en stor åker precis vid åkern, där vi är rätt så ofta :)
Just nu bor jag i en studentlägenhet med mycket fina grönområden utanför dörren och många trevliga promenadlängor ;) Jag bor ensam med min lilla valp Sixten på 5 månader. Sen när jag studerat klart i januari vet jag inte vart vi hamnar.
Eget hus, inhägnad tomt, skogen som granne med "egen" härlig morgonrunda precis bakom huset. Gångavstånd till mina får. Vi bor "på landet" men med under en kilometer till stan. :)
#4 Helt perfekt ju!
#5 Näää, perfekt vore en egen lagom stor gård på landet med stall och egen mark. Men det får bli när vi flyttar norrut… någon gång i framtiden. ;)
#6 Jo det är min dröm också… :) Men låter ändå underbart med eget hus och nära skogen och fåren och allt!
Vi bor i en hyresrätt i betongdjungeln, HUR tråkigt som helst. Vi ser oss om efter hus på landet.
//Lina
Vi bor i en villa mitt ute i ingenstans med en gigantisk trädgård och skogen som granne på landet. Enda nackdelen är att vi inte har någon trottoar vid vägen.
Ca 2 mil utanför Göteborg så lagom till stan ändå (:
-
Jag och mitt kräk bor med sambo i lägenhet. 52 kvadrat. Förhoppningsvis ska vi flytta inom en månad, och då blir det 67 kvm, och balkong! Fidel har redan godkänt balkongen, och jag har redan konstaterat att det är ett utmärkt ställe att ge honom barf-mat på när jag inte orkar svabba golv eller hålla honom kvar på en filt.
Jag vill bo i avlägset hus, utan grannar. Dock har vi ingen bil eller körkort än, så det är inte rimligt, tyvärr. Men det är min långsiktiga plan. Sambon hatar dock landet, och vill alltid ha nära till stan - men tillslut brukar jag få som jag villl. Hehe.
Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/
Min mamma bor i en villa i ett helt vanligt villaområde, pappa i ett radhus och i skolan delar jag lägenhet (en 3a) med en klasskompis. :)
Medarbetare på Australian shepherd
Bloggar om hunderiet
Jag och min familj bor i ett torp ute på landet intill skogen, bergen & havet med ca 30 hektar betesmark. Våra hundar springer fritt.. men vi går minst 3 promenader utanför gården (valpen får dock vara i famnen/vagnen som ponnyerna drar när vi går på promenad 😉).
Jag bor i lägenhet med mamma, samt på internat. Internatrummet är rätt litet, kan bifoga en bild från när jag höll på att flytta ut över sommaren, har ett annat rum nu som jag dock inte har bild på. Så man ser hur stort jag får bo… ;) Det är en till säng på andra sidan bordet, och lyset är på i min toalett, därför det lyser :)
jag bor i en lägenhet på 75kvadratmeter.. andra våningen i en by.. 50 meter bort har jag sjön, 150meter bort har jag åkrar, och kanske 1km så är det skogen.. väldigt nära till skog å mark.. Vi trivs rätt bra här.. endast 1km till hundklubben.. dock 4 till brukshundklubben.. men vi trivs bra.. många härliga promenadvägar och endast 5 minuter med cykel till jobbet vilket innebär snabbare hem till hundarna..
Bor i en lägenhet med familjen. 20 min in till göteborg och gång avstånd till skogen, en sjö och havet :)
Vi bor i en tvåa på tredje våning. Två katter, jag, sambo, hund.
Har en liten talldunge precis bredvid oss som vi brukar göra morgon och kvällskiss i. :)
Lite tråkig omgivning här, men brukar ta bilen till skogen för promenader osv ett par ggr i veckan.
"På natten är alla katter svarta"