Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettmh-mt-bph-och-problem-beteenden
Läst 948 ggr
Jetaime
0

Planerar MH

Zuki och jag missade ju såklart uppfödar-MH't då Zuki löpte… Och nu sitter jag och försöker planera in ett mellan löpen… Vilket är svårt då det inte utförs så många under vintern.

Men satt och kollade på "SBK Tävlingars" hemsida och hittade ett par stycken som är nu i november, men dessa är anordnade av specialklubbar tex. terrierklubben och schärferklubben osv.. Är det värt att skicka iväg ett mail och fråga om man får delta ändå eller gör man bort sig totalt då? 😃

(Dessutom svårt för mig att planera när dom flesta är en bit bort då jag inte har egen bild eller alltid tillgång till bil).

LinDajSon
1

Det är inga problem, rasklubbarna tar in andra om det blir platser över så släng iväg en intresseanmälan så snabbt som möjligt så hamnar du på reservlistan i alla fall. Om de inte ger dig plats direkt, dvs. :)

Jetaime
0

#1 Amen gud vad bra! Tack så mycket! :)

Jetaime
0

Dock så vet jag fortfarande inte ifall jag kan låna bilen för det är en bit bort ändå.. Åh. Min föräldrar är alltid så komplicerade när det gäller såna saker.. dom kan aldrig svara på det direkt. Dagen innan eller samma dag möjligtvis.