Tisdag 22 oktober!
Jag är rätt seg idag också, men inte lika seg som igår. Tuff återhämtning sen helgen, speciellt när man inte kan sova på natten!
Idag blir det promenad med Zuki, Enya och Ozzy. Funderar dock på att dela upp det och ta Zuki och Enya först och sen Zuki och Ozzy eller tvärt om. Ozzy är så fruktansvärt jobbig, drar och hoppar och så kan jag inte ha dom andra lösa om jag har honom med för då skäller han som en tok, men vågar inte släppa honom heller så.
Får se hur jag gör när det börjar bli dags!
Har ni några planer inför dagen? :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Långpromenad för båda när jag kommer hem. Nox ska få rusa av sig lite och få ett lydnadspass, Diablo ska få köra rally om han orkar och vill :) Vila upp sig lite inför veterinären imorgon!
Vi ska ta "bry-dig-inte-om-den-andra-hunden-promenad" med en annan aussie. Det kommer bli krävande för Fidel, eftersom han ofta missuppfattar mig och tror att det betyder "åh-där-är-min-bästa-kompis-som-jag-aldrig-träffat-låt-oss-ta-igen-förlorade-tider-och-leka-som-aldrig-förr-promenad".
Sedan blir det vila och plugg för min del. Det säger jag varje dag, oftast blir det pokémon och Animal Crossing, men idag måste jag faktiskt studera om jag ej vill bli underkänd. Har en deadline ikväll.
Sen blir det middag hos mina svärföräldrar, så då blir det ännu mer stojs, då de har en liten staffetik som Fidel gärna hänger i nacken på.
Sen får jag sova. Haha.
Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/