Promenadbilder!
Nu vill jag se lite mysiga bilder från era hundpromenader, vare sig det är i skogen eller mitt i stan. :)
Jag kan ju börja med att bifoga en bild från dagens fina skogsprommis. Var iskallt utomhus, men hundarna var nöjda!
Vad är just ditt favoritställe att strosa med hunden på?
#1 Haha han så så himla söt. :) Ja jag föredrar skogen jag med, jag kan lalla på i min egen takt medan hundarna får världens motionspass av allt kutande… 😂
För min del spelar det oftast inte så stor roll var vi går, men jag vill iallafall kunna ha henne lös, eller att hon går fint i kopplet ;) Men tycker om att gå där det inte finna allt för mycket bilar. Sen om vi möter människor och andra hundar är bara superbra träning!
Brukar gå i skogen och på stranden när jag passar Enya, och har båda hundarna lösa, DET är supermysigt! :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Sen hittar vi gärna på en massa bus på vägen! Som att hoppa över och upp på saker osv ;)
#3 4 5 Härligt. :) Fina bilder också!
#6 Vad söt han är! Kommer bli kanonsnygg! Besökte Josefine när hon hade Magickullen btw, trevlig person-och fina hundar! 🙂
Ja, han är verkligen vältecknad!
Josefine är verkligen en genomhärlig person och hennes hundar är såå fina!! :)
Bild från dagens promenad :)
Släppte dock töserna när vi kom till skogen sen och försökte hålla dom på någorlunda avstånd så gaphalsen (aka Ozzy) inte skulle skälla som en tok som han gjorde sist!
#9 Du gör det bra med 3 åt gången! Här trasslas det med 2, men skyller på att Vix är valp ;)
#9 Varför drar du inte på honom en långlina och sele så han får lite frihet med tjejerna? :)
-
#10 Krävs lite koncentration. Blir alltid sån kaos först när man hämtat tredje hunden för Ozzy ska gå på båda dom andra, men sen är det inga problem, jag har koll haha. Dessa är rätt jämna i ålder också, Zuki är äldst på 15 månader, sen Ozzy som precis fyllt ett och Enya som snart fyller ett.
#11 Han har ingen sele, och jag vill inte ha långlina med halsbandet ifall han skulle fastna eller nått. Sen tror jag det skulle bli riktigt jobbigt för dom andra två för han är så jäkla på helatiden.
#13 haha vilken underbar bild!
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)