Godmorgon, 6 November!
Godmorgon! :)
Vad händer idag?
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Själv ska jag strax gå och göra mig ordning för att gå ut med hundarna! Har både Ozzy och Enya idag, så vet inte om jag ska dela upp det så jag går två rundor, då Enya börjat löpa… Hm.
Vi ska till klubben direkt efter skolan, hoppas på tom träningsplan så jag kan få träna agility.
-
Skolarbete! Ligger lite efter, två kurser ska vara klara innan vintern! Blir självklart de dagliga promenaderna för killlarna samt lite egentid med matte och ett klickerpass är planerat :)
Gick långpromenad med vovvarna i morse. Bestämde mig för att ta alla samtidigt ändå, och att om Ozzy var allt för jobbig mot Enya så kunde jag i värsta fall släppa Zuki så jag kunde hålla Ozzy och Enya i varsen hand. Det var lite kaos imellanåt, men inte värre än att det gick att hantera ;)
Jin fick åka på massagebehandling, Feng och Athos fick en "långis" med valpmått mätt. Jin ska tillbaks för mer behandling nästa vecka.
Win har fått sig ett bad vilket hon inte uppskattade! ;)
Medarbetare på Australian shepherd
Bloggar om hunderiet
Herre min skapare. Jag trodde denna tråd var för idag, och wow vad ni hunnit göra saker fast klockan inte ens är tio!
Sen läste jag om, och insåg att det var igår.
Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/
#8 Haha! ;)