Godmorgon 11/11.
God (tidig) måndagsmorgon!
Usch vilken natt! Jag bara kan inte somna! Somnade till strax efter att jag gått och lagt mig, men sen när jag vaknade till igen.. Jag har försökt allt som går att göra såhär mitt i natten när alla sover..
Kollat på greys anatomy, glott på datorn, spelat spel på mobilen, skickat ett gulligt sms, vatt ute med Zuki i trådgården, gått på toa, vatt uppe och druckit, spelat lite mer spel på mobilen (slagit rekordet i alla tre grenar i fruit ninja… käkat lite choklad.. och nu ligger jag och glor på datorn igen och skriver detta.
Hoppas nu har sovit bättre än mig! Och önskar er en underbar dag!
Några planer?
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Hm… jag kommer nog att vara rätt trött idag..haha. Men jag har iallafall Ozzy idag, så han får hänga med på vår förmiddagspromenad iaf… så får vi se vad vi hittar på :)…
Usch då, din natt lät inte alls så rolig!
Jag och Trassel ligger fortfarande i sängen och myser ^^ Jag är ledig i veckan och enda planerna vi har idag är att träffa en kompis och hennes hund för en promenad på berget. Sen ska jag förbi min mamma och hälsa på henne och mina syskon så att vi hinner ses innan jag och Trassel ska bege oss ner till skolan igen och stanna där fram till jul 🙂
#2 Nja.. har varit med om bättre faktiskt ;)
Har precis varit ute med hundarna nu och när jag kom hem blev det duschen med Zuki, hon var inte så glad på mig ;) Nu är hon helt galen och ålar runt och kryper och stryker sig och har sig, haha.
Ska nog åka till soptippen sen och slänga lite skit och även duscha mig själv!
Jag vaknade av en riktigt blötkyss från lilla Lukas som stod med framtassarna på sängkanten och tyckte att jag skulle stiga upp. Vi gick en promenad och det va superfint, vi har fått så mycket snö nu!
Jin har fått massage igen och jag har fått lite övningar att göra med honom tills nästa gång. Feng har varit ute med mig i trädgården ett par timmar medans jag donat. Athos fick gå en sväng med grannhunden och det var tydligen jätteroligt. Grabbig brottning, fritt spring i skogen, bara vara hund… finfint. Tror Athos gillar att han får busa som han vill utan att hålla tillbaks när de leker. :)