Godkväll 12 November!
Vad har ni hittat på idag? :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Woopsi. Fel datum, hoppas ingen hann märka det ;)…
Själv så har jag promenerat med Zuki och Ozzy på förmiddagen, sen åkte jag in till stan och lämnade Zuki hemma hos min mamma. Och när jag kom hem blev det en liten promis med lillan.. och gissa vad hon gjorde? Gneeeed sig i en hundskit, nybadad sen igår. Gissa om jag var glad på henne… Så det blev duschen när vi kom hem. Äckelhund.
Vi har tagit en lång promenad med en kompis och hennes BC. De fick springa och stojsa, så nu ligger en trött Fidel ihopkurad i soffan. Väldigt skönt för oss båda.
Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/
Inte mycket. Promenader och lite svansa runt utanför storloppisen här i stan…
Lillan växer och utvecklas i 110 km/h just nu. Fast hon är nog inte valp under utveckling, hon är snarare 50% räv, 25% katt och 25% näbbmus. Puh. :)
Jag har ingen hund men jag skriver väl ändå. ;P
Idag vaknade jag sju och upptäckte till min glädje att hela mitt rum skakade av grannens bas. Bra tänkte jag, då försover jag mig inte! Kände mig väldigt skeptisk till att gå upp dock, så jag kollade schemat och insåg att istället för 07:50 började jag inte förren 12:20. Då var det inte lika kul med basen längre.
Åkte och handlade chips, läste bloggar och höll på med bloggen och iFokus hela morgonen istället, hade två lektioner, hade en timmes håltimme och sedan historia. 😕
Nu måste jag sätta mig med mitt energiarbete, det är hundrelaterat iaf. ☝️
Jag slocknade när jag kom hem och jag har gjort lite "spår" inomhus med hjälp av skinka, haha…
-
Igår fick det bli ett klickerpass, Nox klossen och avancerad skyltarna (rally) och Diablo fick bara köra igenom avancerad. Det gillades! Jag jobbade med kopplena, samt gjorde om rummet - tog bort dator, hängde upp rosetter osv osv.