Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettaussieprat
Läst 695 ggr
neapeaw
0

blogg eller inte?

Va tycker ni om att ha en blogg om eran hunds utveckling i såväl träning som valp till vuxen? :)

-Guldhamsteruppfödare-

-Hundfrisör-

-Djurälskare-

www.silverhojdenshamsteruppfodning.weebly.com
emeliagranstrom
0

Det tycker jag är bra och roligt, både för din egen del men även uppfödaren och de som har syskonen till din valp. Också för att då slipper alla vänner på facebook, som inte är intresserade, bli terroriserade av massa valpbilder och uppdateringar om valpen.. haha.

LinDajSon
0

Jag hade en blogg under hela Jins första år där jag skrev nästan dagligen om båda grabbarna. Ett tag hade jag dille på att köra strukturerad träning och då använde jag den som träningsdagbok. Numera har jag en blogg/hemsida där jag skriver rätt så sällan… har blivit lite mer sedan valpen kom. Nu är ju den gamla bloggen avpublicerad sedan länge men det är jättekul att titta tillbaks och påminna sig om med- och motgångar i hundägandet. Rekommenderar det varmt, framför allt om det är första hunden. :)

Jetaime
0

Superkul att kunna gå tillbaka och se gamla bilder och läsa det man skrivit osv :)

[Neoverona]
0

Det finns inget bättre än att gå tillbaka och kolla på gamla bilder och texter :) Ett riktigt bra minne!