God eftermiddag 14 november!
God eftermiddag alla aussiefantaster!
Hur har dagen varit hittills, har ni gjort något kul? :)
Jag sitter i skolan och har haft hundlektion om hundens anatomi, snart är det dags för avelslektionen. Vi håller på med provparningar och självklart har jag valt ut två fina aussies till min parning! :)
Ha en fortsatt trevlig torsdag!
Medarbetare på Australian shepherd
Bloggar om hunderiet
Lillan fick ett spår, medans det låg till sig tittade vi till fåren. Blev en liten skogstur också. Nu sover de.
Jag gick först en liten promenad med Zuki och Ozzy idag, kände att jag inte orkade eller var på humör för att ta alla tre hundarna samtidigt.. Så gick jag en lugn och skön långpromenad med tjejerna istället (Zuki och Enya) lösa i skogen hela vägen och vi hade hur mysigt som helst och slapp herr border-monster-collie ;)…
Sen typ.. känner jag bara att jag måste äta helatiden för jag är sååå nervös inför imorgon. Ska på arbetsintervju. Som sagt meganervös.
Funderade lite ett tag på om jag skulle åka till BK och gå genom alla lydnadsmomenten med Zuki, och sen köra lite agility. Men det blev inte av. Kan fortfarande åka dock.. Om jag kan låna bilen…
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Jag och Lukas har haft gäster idag, min 2 bästisar som jag inte träffar så ofta kom på besök så vi har mest bara tagit det lugnt. Ikväll ska vi på hundträff i Vindeln och träna lite.