Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettaussieprat
Läst 865 ggr
LekGott
0

Under bilturen!

Hur åker era hundar i bilen?
Säkerhetsbälte, bur eller lös? 

Om säkerhetsbälte, va h*n på mkt i början eller satt h*n stilla?  Hur säkre är dem jämfört med bur?

Må gott!! 
Nathalie & Lego

[Neoverona]
0

Åker oftast lös i bagaget, ibland i bur om vi ska åka längre eller till tävling. Ska skaffa grindar samt avskiljare till min egna bil 2014/2015.

Sugar Mist
0

Lös i bagaget. Ska skaffa grindar och lastgaller snart.

-

Jetaime
0

Vi har lastgaller så Zuki åker i bagaget :)

När hon var lite så åkte hon i bur. Sen har vi även åkt med sele också någon gång. Och ibland även att hon suttit vid mina ben osv.. Men föredrar absolut bur eller sele på något vis.

LekGott
0

#1 #2 #3 Tack för era svar! 

#3 hur va hon med selen? =)

Vill att han på något sätt ska sitta säkert och kommer inte ha en bil där jag e säker på om jag får plats med bur i bagaget så får nog fundera över de där med o ha sele ändå…

Må gott!! 
Nathalie & Lego

LinDajSon
0

Dubbelbur i båda bilarna. Har även en bilsele.

Jetaime
0

#4 Inga problem alls, la sig ner och sov typ hela vägen ;) Mysigt att få sitta uppe i sätet ju!

mingman
0

Vi äger ingen bil, så de få gånger vi åker någonstans får han ligga antingen i baklucka eller vid mina fötter, beroende på vad som passar bäst (det börjar dock bli trångt vid mina fötter, lättare då han var mindre xD). 

Om vi skaffar bil i framtiden kommer jag troligtvis ha bur i bakluckan.

Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/

LekGott
0

#6 okej va skönt! Hoppas min pojk blir likadan då :) #5 Hur är din/dina med sele? Accepterade dom den lätt?

Må gott!! 
Nathalie & Lego

LinDajSon
0

#8 Inga problem alls

reverse
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bur bak i bilen. Den kan även delas till två med en skiva i mitten om det skulle behövas.

//Lina

vallhund
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min grabb åker i en MIM Variocage small dubbelbur utan mellanvägg, han är 59 i manken o väger ca 20 kg.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.