Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettaussieprat
Läst 624 ggr
Jetaime
0

Godmorgon 19/11.

Hoppas ni haft en skön helg och en inte allt för seg måndag!

Här är det riktigt grått och trist och regnigt idag, men inte så mycket att göra åt :)

Vad har ni för planer idag?

Jetaime
0

Hm. Ja själv blir det förmiddagspromenad med Zuki, Ozzy och Enya. Sen ska jag jaga skrivare så jag kan skriva ut en blankett.. Sen är det lite städ och fix ute hos kaninerna och sådär.. Blir nog bra.

Sugar Mist
0

Personsök och kanske lite upplet, har redan kört lite på morgonen. Just nu är jag dock i skolan, och här finns inte mkt att göra

-

emeliagranstrom
0

Grått och trist här också..

men idag ska vi nog försöka oss på ett spår, lite "stå-fint" träning, nästa helg ska vi på vår första utställning!! sen ikväll ska vi mysa med familjen för min mamma fyller år idag! 

Dock så är det en liten sjusovare jag har så han har ju inte vaknat än.. haha.

mingman
0

Vi borde åka till Bromma Zoo. Ska pröva storlek på julius k9 inför en eventuell julklapp (eller om jag hittar någon billlig på mässan, hunden ska inte med dig) och bunkra upp lite mat till kräket. Men jag känner mig lite trött och halvsjuk, så vi får väl se om det blir något av det.

Just nu far han runt och leker med ett rådjurshorn. Han är riktigt bra på att underhålla sig själv, den där Fidel. Men men. Åker vi inte dit blir det väl en aktiv långpromenad. Lösgående med inkallningsträning, lite lydnad och lite trickträning här hemma sedan.

Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/

[Neoverona]
0

Efter skolan så blir det långpromenad med hundarna, tänderna står på schemat samt att sitta med ekonomin och körtkortstillstånd osv osv ;)

neapeaw
0

I dag ska jag sätta upp grind hemma tills texa kommer, samt ska jag få en bia bädd av min mamma till henne. Så dagen består nog av shopping till texa samt städning :)

-Guldhamsteruppfödare-

-Hundfrisör-

-Djurälskare-

www.silverhojdenshamsteruppfodning.weebly.com
Tina
0

Har pluggat, utfodrat fåren och ikväll åkte vi till klubben och körde igenom LK1 med kommendering. :)

Livet med två australian shepherds
https://brukshundarnas.wordpress.com