20 November.
Själv så blir det först en förmiddagspromenad med Zuki och Ozzy nu så fort jag skrivit klart detta inlägget, senare idag ska vi (jag och Zuki) åka och hälsa på en vän som är sjuk, så tänkte hålla honom sällskap idag och sega framför lite filmer och fixa lite mat :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Ligger fortfarande under täcket och glor på datorn… Ahh..lite seg idag!
Idag får hunden ha en vilodag, då jag behöver plugga. Tanken var att plugga hela veckan, men så fick jag jobb torsdag-fredag, och då är det bara att tacka och ta emot. Jag har noll motivation att jobba nu, men jag vet att jag kommer att uppskatta det när jag får min lön. Problemet är ju att lönen kommer nästan 2 månader senare. Det jag jobbar första december får jag den 25e januari, så man hinner glömma bort de där pengarna, på gott och ont.
Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/
Betalat ton med räkningar, men nu är det gjort så man kan slappna av ett tag till ;) Hundarna ska få en promenad, Diablo i BoT då han har lite ont idag och det är kallt. Sedan drar jag till gymmet för lite egentid. Hemma blir det träning för hundarna, funderar på stå träning inför kvällens ringträning!
Ska fixa bilen tills i morgon, hämta hundbur. Köpa en vattenskål att ha i bilen påväg hem:) sen blir det hockey ikväll:)
-Guldhamsteruppfödare-
-Hundfrisör-
-Djurälskare-
Jag ska till ullared och köpa en jädrand massa hundsaker, heheh!!
-
#6 Åh jag vill också!!!
Hämtar får nu. Äntligen. Höstens höjdpunkt. :)
Jag har pluggat, nu ska vi ut på promenad. :) Får se om jag åker till klubben och tränar ikväll eller om jag sitter framför TV:n och surar istället, jag verkar inte få någon respons på ett jobb som jag sökt. ;(
Livet med två australian shepherds
- https://brukshundarnas.wordpress.com
Nu har mina får fått nya kompisar. Alla parter verkade ytterst nöjda. Lammen som flyttat in är sååå små och söta i jämförelse…