Helgen 22-24/11.
Fredag igen! Några planer inför helgen?
Önskar er en trevlig fredag och en underbar helg! :)
Passar även på att dela med mig av en bild på några som kan det här med att ta det lugnt! (Så underbart mysigt, såhär kunde det se ut på mitt gamla jobb..saknar!)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Själv har jag precis kommit upp ur duschen och hunnit vara ute med Ozzy och Zuki…Sen ska jag och Zuki åka in till Malmö för att hälsa på en "gammal" kollega från arken :)
Resten av helgen har jag inget planerat… vi får se vad som händer!
Vi ska kursa för Anna Larsson (3vallare) hela helgen! Ikväll är det föreläsning om momentinlärning och lör + sön är det heldagskurs i rallylydnad. På lördag är det dags för årets första julbord också. :)
Livet med två australian shepherds
- https://brukshundarnas.wordpress.com
#2 Låter inte helt fel det! :)
ska socialträna med Texa samt åka till ludvika och hälsa på min kusin! :)
-Guldhamsteruppfödare-
-Hundfrisör-
-Djurälskare-
Jag och Lukas har varit i Vindeln hos min farmor och hjälpt till att julpynta lite, sen åkte vi buss hem med ett 20-tal småbarn. Tur att Lukas tycker om barn och att han är så lugn för alla barnen som gick förbi tvär stack bara fram handen och klappa han på huvet…. typiskt småbarn.. Men Lukas satt bara fint och kollade på dem :) STOLT!
Ikväll ska vi till bästisarna och se idol, jag ska va med mina bästisar och Lukas ska va med sin bästis, papillonen Wilmer :)
Vi ska ta det lugnt idag, men lite stå träning inför utställningarna med båda får det bli. Imorgon blir det promenad med Nox och ett stort gäng andra. Sedan ska jag till optikern för att få skaffat nya glasögon. På söndag blir det viltspår och hoppas på bra väder! :)
Ska försöka testa oss på treiball och köra personsök, och på söndag bär de av till utställning och träning på klubben :)
-
Haha! måste bara visa denna bilden!
Ser så lustigt ut! x) Typ.. hm.. "Aussie-smilet" som kommer fram!!! (fast ser ut som att hon visar tänderna och morrar.. meen).
I dag fick vår utökade fårflock en ny höhäck. De blev glada. Lät Feng valla en minut. Sen blev det en mörkerpromenad me Jin och pinglan. I helgen tar vi det nog lugnt.