Godmorgon 28/11!
Godmorgon på er allihopa! Några planer för dagen? :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Själv ska jag alldeles strax ta och cykla bort mot bussen för att åka till arbetsförmedlingen, *längtar* uh. Ja..hoppas dom kan hjälpa mig med lite papper iaf.
Sen blir det en liten promenad med Ozzy påvägen hem, och sen ska jag hem till mitt älskade odjur och ta en promenad med henne också! :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Full skoldag med svenska nationella och diskussions redovisning i Samhäll, avslutar den långa dagen med idrott. Hemma blir det långpromenad med hundarna, och lägga upp ekonomin för december månad. Ska även se vart man kan beställa en extra backspegel utan att behöva åka iväg! Funderar på rallylydnad med killarna, och kanske, kanske börja invänjningen av cykel med Nox. Har även fått tillståndet för att få börja övningsköra (även handledartillståndet godkänt), känns riktigt bra. Blir att prata om när vi ska börja med träningen, hoppas på i helgen.
Jag skippade idrotten och drog hem innan, och bestämde mig för att se hur Opsis var att spåra personspår med. Kanske 90m, en leksak mitt i och en i slutet, fick ligga på åkern medan jag tog mig hem, trasslade ur linan och gick ner till åkern igen, han spårade på som en tåg, får nog låta det ligga längre men han fixade det galant, trots att vi fick gå igenom mer eller mindre träskliknande mark..
Annars har jag inget inplanerat för dagen, kanske lite personsök och uppletning i skogen. Inte så mycket att göra än att göra hans sista dagar roliga helt enkelt :)
-