Julklappar!
Det börjar närma sig jul osv, brukar era hundar få någon julklapp?
Några planer på julklappar iår? ;)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Zuki fick förra året! Aktiveringsspel, leksaker och tuggben.. Nog för att det var hennes första jul så är hon väl lite bortskämd med, och jag jobbade ju dessutom i en djurbutik då.. 😇
Detta året blir det väl nått köttben/märgben eller något naturtugg bara, hon har som sagt det mesta redan, men klart hon också ska få vara med på julen.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Mina brukar få jätte många julklappar! Förra året blev det 4-5st var! Ben, godis, leksak samt sele. Detta året blir det tyvärr inte lika mycket utan, ett riktigt gott ben och leksak som vanligt :) Brukar även ge dom, julgodis som finns i våran hundaffär :) Får de inte många julklappar så känner jag mig dålig haha. De kommer förhoppningsvis få ett riktigt gott märgben på julafton och kanske lite kyckling/köttfärs. Ingen jul utan hundarna! Roligaste är när det är hundarnas tur att öppna! (vi går antalet julklappar ordningen, de med mest öppnar först tills det blir lika osv). Sedan önskar jag mig presentkort på två halsband, så de får sena julklappar också!
Jag ger alla mina djur julklappar, men när det gäller just vovven är det ibland saker som är mer användbart för mig… 😂 I år tror jag t.ex. att hon kommer få en nytt halsband, men hon ska också få lite ben och godis, kanske även någon leksak.
Nja, vi kommer fira med svärföräldrarna. Deras hund resursförsvarar, och Fidel är så hundfixerad att han inte kommer kunna fokusera på att tugga nåt ändå. Möjligtvis får han sele eller klövjeväska som jag tänkt köpa ändå, för att få nöjet att slita sönder lite papper.
Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/
Ett vuxenhalsband till Feng som håller på att växa ur alla valphalsbanden. Sen får de godis eller någon leksak också. :)