Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikett: aussieprat
Läst 870 ggr
Jetaime
0

Trevlig helg 29/11-1/12.

Trevlig helg och glad advent (söndag)! :)

Några planer inför denna helgen?

Jetaime
0

Har inte hänt så mycket här idag, och har inga särskilda planer inför helgen heller, vi får se vad som händer! :)

[Neoverona]
0

Inga speciella planer i helgen. Nox mår inte riktigt bra i magen så det blir bara promenader och vila i helgen. Kanske ett rallypass om hundarna känner för det! Sedan ska jag få tummen ur och fixa förberedelserna inför redovisning på måndag.

Sugar Mist
0

Jag ska imorgon åka upp med min mamma till Forshaga för att gå på öppet hus på akademin där, kommer med största sannolikhet heja på MelliPirelli också^^ På söndag ska jag möta upp MelvinMimmiLufsen och åka till BK med henne, nimbus och Opsis.

-

Jetaime
0

#2 Hoppas han blir bättre snart!

#3 Mysigt :) Kul att ha någon att träna med också!

Jetaime
0

Jag tänkte egentligen stigit upp rätt tidigt idag och åkt till gymmet och träna (Hade anmält mig till pass…) Men avbokade och kör på andra planer. Ta det lugnt ett tag och sen ska jag lägga spår till Zuki om ett tag (när jag lyckats samla tillräckligt mycket energi för att ta mig upp ur sängen..)

Sugar Mist
0

Jag är helt lost….. Vi har precis kommit till forshaga och jag känner mig som en vilsen valp.. herregud

-

LinDajSon
0

I dag hälsade vi på uppfödarna där vi mötte upp en kullbror till Feng. Han skulle testa på vallning för första gången, jättekul att de är intresserade (ägarna alltså). Grabben tände och hade så mycket naturligt i sig. Hittade balans utan problem, bra avstånd, lätt att kommunicera med. Så kul!! Trevlig hund i övrig också. Väldigt lik Jin i den åldern. :)

Jetaime
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#7 Vad kul :) Jag och Zuki vill också träffa lite får snart igen! Men svårt att få ihop det när man varken har får, bil eller pengar.

Här är en bild på lillan efter spåret idag! Gick superbra, hon var så taggad och fixade båda vinklarna superfint! (U-spår på 5-600m) Bytade även ut ungefär hälften av burkarna till pinnar denna gången, men hon gillade nästan pinnarna bättre! Roligare att plocka upp dom och ge till matte än att stå och stirra på en burk ;) Det börjar ta sig!

Jetaime
0

Idag har jag haft mitt körkort i hela TRE år! *Stolt*
Och min kisekatt har dessutom namnsdag ;)

Sugar Mist
0

..och jag har redan hunnit med att käka frukost, packa saker, lagt spår spåra och gått en promenad med Opsis. Om 1 och en halvtimma packar vi in oss i bilen och åker och hämtar upp MelvinMimmiLufsen och Nimbus och åker iväg till BK :)

-