Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettlydnad-ipo-bruks-drag
Läst 1472 ggr
Jetaime
0

Dragsele!

Jag är på jakt efter en dragsele till min lilla fröken… Så jag tänkte höra här inne om någon har tips på bra dragselar, samt var man kan köpa? Helst inte allt för dyr heller :)

Jag har en liten och nätt fröken på strax över 14kg.

MelliPirelli
0

Måttbeställde min från björkis, mycket nöjd!

Medarbetare på Australian shepherd 
Bloggar om hunderiet 

Jetaime
0

#1 Okej, tack :) Få kolla på det då!

Någon annan?

Jetaime
0

#1 Vad fick du betala när du måttbeställde? Och vilken storlek gick du efter? För enligt tabellen kommer Zuki på strl. 0 vilket känns väldigt litet trots att hon bara väger strax över 14 kg..

[Neoverona]
0

Jag hade Björkis till Diablo, och kommer skaffa det till Nox också dock till spåret då vi inte kör drag. Hade tankarna på Non-stop, Dragråttan och Manmat. Tycker man ska prova olika selarna och storlekar innan man bestämmer sig :)

Jetaime
0

#4 Men då måste man hitta någonstans där dom säljer också så man kan åka dit och prova….

Fialialej
0

vad drar ni förnåt? :)

"På natten är alla katter svarta"

[Neoverona]
0

#5 Björkis finns nästan var som känns det som, har även sätt att vissa har Non-stop i sina butiker

Sugar Mist
0

#7 Är det BARA jag som inte hittar björkis selar?!?! Har letat ÖVERALLT men hittar inte :'( Finns den hos binas?

-

[Neoverona]
0

Finns inte hos Binas vad jag vet, köpte på Huveröds i Kållered när det fanns. Tror jag har sett på Arken Zoo också. Just nu så köper jag bara billigt på utställningar ;)

Jetaime
0

Har heller aldrig sett Björkis i någon butik.. däremot ett par butiker som haft non-stops, men när jag jobbade i arken kunde vi bara få hem minsta strl. 4.. Vet inte varför.

MelliPirelli
0

#3 Minst inte riktigt, men runt 300 kr tror jag (beställde ett halsband också). Mät henne och skicka in måtten så behöver du inte välja storlek. Jag har en 3a med större hals till min tik (52 hög och 20 kg).

Medarbetare på Australian shepherd 
Bloggar om hunderiet