Någon snö än?
Har ni fått någon snö än där ni bor? Här nere i Södra Skåne har det kommit ytterst lite, men inget som lagt sig..
Vad tycket era hundar om snön för övrigt?
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Här i Uppland har vi snöblask som packat sig till is, så det blir ingen promenad idag då jag har draghundar (och en gnutta självbevarelsedrift kvar).
Huskiesarna struntar i vilket väder det är, men pussmördarhunden gick i ide i september.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Zuki var med om sin första snö förra året och ÄLSKAR det! Så hon kommer nog bli överlycklig när den väl kommer! :)
#1 Haha, det kan nog bli rätt spännande annars ;)
Vi har snö, har redan låtit Opsis testa på drag och haft en skutta-runt-och-va-överlycklig promenad i snön.
-
https://www.youtube.com/watch?v=recrgkYgDZk&feature=youtube_gdata_player Lillan leker i snön. Älskar hur hon slår med framtassarna mot slutet, hahaha, hon är en kvick liten rackare. :)
#5 Åh, underbart! Jag vill också ha lite snö nu faktiskt, för Zukis skull, haha. Iaf ett tag!
Det var en riktig snöstorm här igår, men idag är det bara massa is. Den kommer väl en vacker dag! Bara 1 mil här ifrån, så är det snötäckt! Min kompis i Mariestad har 40-50cm, riktigt fuskigt! ;)
Nox har roat sig med att äta is/issnö idag ;)
Mina fullkomligt ÄLSKAR snö! Finns inget bättre!
Vi fick faktiskt ett litet tunt lager snö som la sig igårkväll/natt! Zuki fick fnatt när hon kom ut *Lycklig tjej!* Nu är det väl mest is av det dock.
Förra veckan på fredagen kom det rikligt med snö. Jax första ordentliga snö. När jag öppnade porten ut stannade han till och tittade underligt. Några sekunder efter hoppade han som världens lyckligaste. Snacka om att älska snö!
Så nu är det drygt 15 cm med snö här i Värmland i Forshaga. Underbart! Men jag tycker inte om att värmen sakta stiger ute. Nu får det gärna hålla sig kvar..
#12 Han är så fin!