OT - Vad önskar ni er i julklapp?
Jag fick frågan för någon dag sen vad jag önskade mig i julklapp iår.. och just då tänkte jag att jag önskar mig inget särskilt, men såhär i efterhand har jag kommit på några saker.. men insåg sen att det var mest hundrelaterat, haha! Har inte så gott om pengar just nu, men finns så mycket som jag vill ha till Zuki.. Men det är väl okej att önska sig saker till sin hund i julklapp? Ändå jag som delat halva nöjet.. ;)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
- Nytt halvstryp till Zuki (från jennycarlsso)
- Dragsele till Zuki (fast den vill vi helst ha så fort som möjligt!)
- Pengar - alltid bra att ha liksom, speciellt när man varit arbetslös ett tag..
Jenny Carlsson? Är det fina halsband? :O
Tycker dom är riktigt snygga iallafall :) Tror jag ska ha ett svart/rosa med reflex till min lilla dam, känns rätså.. "Hanna-och-Zuki" 😃
Ah, jag letar efter något snyggt i läder…. tänkte att lillan skulle få ett "vuxednhalsband" i julklapp, hon har växt ur sina valphalsband nu :)
#4 Jag använder inte något i läder, men jag tyckte att hurtta hade väldigt snygg läder kollektion som dessutom var väldigt hållbar, så synd dom slutade tillverkas.
Jag vill ha något i tyg/nylon eller sådär. Tycker att dessa är väldigt stiliga! :) Mitt gamla färgar av sig i pälsen så hon blir alldeles brun..svårt att få bort (rostar). Och jag gillar med kedja bättre än dom andra.. med en extra bit tyg och en ring som stoppar.. ellerhur man ska förklara.
#5 Haha.. uh.. lät lite kul när jag läste det sådär i efterhand. Självklart är det kedjan som rostar och inte pälsen ;)
- MyDog anmälan till Nox, CHECK - Halsband till hundarna från Madebyminvilda, CHECK - Pengar till hundarna och körkortet I år så har jag bestämt julklapparna och allt är redan fixat av föräldrarna :) Tog sådant jag tänkt köpa själv men inte kan lägga ut pengar till. Har sett/fått allting utan pengarna.
#7 Låter bra! Bättre att få nått som man verkligen vill ha och har nytta av :)
Jag önskar mig en hund. En som faktiskt är trevlig mot folk.
Annars är det hundsaker, och pengar, haha.
-
Jag önskar mig en canvasbur, en sänggavel, ett nytt täcke, presentkort på djurmagasinet.. hm, nu kommer jag inte på nå mer.