Torsdag 12/12.
Hemskt vad tiden går fort. Även om jag har hur mycket tid som helst så hinner jag inte med allt jag ska göra eller tänkt göra. Aja, hur som helst, redan torsdag idag! Och redan den 12 december, inte långt kvar till jul nu!
Hoppas ni haft en bra vecka so far och att ni får en bra dag idag! Några särskilda planer för dagen?
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Denna veckan har jag varit hos tandläkaren två gånger och kom precis hem från läkaren nu, känns som jag inte gjort annat denna veckan! Ska strax ta en promenad med Zuki och Ozzy och sen blir det AF. Sen skulle jag gärna vilja ta en sväng till Teba i Höör och se om jag hittar en dragsele till tillan (bla.) Men vi får se hur pass mycket ork jag har efter AF särskilt med tanke på att jag inte sovit nått inatt..
Idag var det tänkt att jag och Lukas skulle börja en lydnadskurs men pga att det är typ helt blankt ute (is) och att det ska regna och blåsa upp till storm idag så blev det flyttat till nästa vecka. Så vi får väl träna hemma helt enkelt.
Ikväll ska vi iaf fara och träna lydnad med en ny träningsgrupp, blir nog roligt. Hoppas att de är duktiga på att släppa in nya personer för jag känner absolut ingen utav dem så lite nervös är jag.. och jag som aldrig har tränat lydnad förut vet ju knappt nåt;p men det kommer säkert gå bra ändå. :)
#2 Kul med träningsgrupp :)
Brukar inte göra så mycket att man inte kan nått från början, eller känner någon! Kul att träffa nya människor också!
Idag kör jag på hemma studier, skulle egentligen haft idrott men är inte med då jag är fortfarande håller på att friskna till från min förkylning! Har otroligt mycket att göra, så hoppas att jag blir klar idag! :)
Hundarna ska få vila, kanske ett klicker pass om de vill. Nox har kommit in i en snusk period igen, så han är tyvärr lite konstig i hjärnan just nu ;)