Längtraaaar
Nu när jag äntligen fått reda på vilken valp som kommer flytta hem till oss, så måste jag ju bara dela med mig av denna goingen lite grann!
(Dessa bilderna har jag fått ok från uppfödaren att lägga upp)
Så hämtar alltså hem denna lilla prinsen (Lego) om 11dagar!!
Längtar så mkt att jag kan spricka 😍
Må gott!!
Nathalie & Lego
Fin! vilken kennel kommer han ifrån? :)
-Guldhamsteruppfödare-
-Hundfrisör-
-Djurälskare-
Oh vilken snygging!! Och häftigt namn! :)
#1 Tack!!
Han kommer ifrån Stjerborgens kennel 🙂
#2 Tack!!
För o skryta lite var det faktiskt vi som fick önska namn och hon tyckte det var helträtt så Lego fick de bli 😃
Må gott!!
Nathalie & Lego
Åhå! Min styvfaster (dessa komplicerade utökade familjer) har en Stjerneborgare. Stjerneborgens Kenzo. Mycket trevlig hund.
Jag kommer ihåg den där tiden. "Nu är det bara 7 dagar kvar", "nu är det bara 6 dagar kvar" och så vidare. Känns som igår, och ändå fyller Fidel ett år på torsdag. GALET.
Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/
Vad roligt! Otroligt söt liten kille! Olidlig väntan nu då! :)
#4 Okej vad roligt!
Ja väntan är verkligen olidlig nu när det är så ¨kort¨ tid kvar… men har man väntat i 19år kan man nog vänta i 11 dagar till utan och dö… hoppas jag 🤐
Oj, jisses, stora killen nu ju. Tiden går så fort när man väl har dem hemma, valptiden bara flyger iväg…
#5 Ja det ska bli riktigt roligt! Tack, ja han är ett riktigt charmtroll den lille!🙂
Må gott!!
Nathalie & Lego
Sötnosen dåå😍
-
Väldigt söt! Ska vara ett gäng häftiga valpar har jag hört från flera håll. 🙂
Livet med två australian shepherds
- https://brukshundarnas.wordpress.com
#7 Visst är han, helt bedårande :D #8 Ja dom är väldigt fina allihopa! Blue Merle killen va helt fantastisk också men vi är glada att det blev just denna valpen som får flytta till oss :)
Må gott!!
Nathalie & Lego
Åh vilken liten underbaring! Ser fram emot uppdatering och fler bilder så småning om! :D
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
#10 Det kommer komma massor med bilder från denna lilla pojke de vill jag lova :D
Må gott!!
Nathalie & Lego
Imorgon åker vi och hämtar honom :D Kommer aldrig kunna somna inatt… Längtaaaar!!!
Må gott!!
Nathalie & Lego
Så glad för din skull! Vi måste träffas någon gång så jag får kika på valpen, det var väll du som bodde i Göteborg?
-
Ja de stämmer bra det! Klart du får träffa lillkillen! En timme ifrån Sthlm nu, jag dör av längtan hehe
Må gott!!
Nathalie & Lego
#14 Spännande! Lycka till! 😃
Åhh vilken fin teckning han har!! 😍
#14 PM'ar dig!
-
Sötnosen!
-
Nä med gud så fin liten en! 😂😍 Höhö är dock inte avundsjuk på vad du har framför dig, just kommit igenom valpfasen själv😃… Nu är det tonårshormonernas tid, wehoooo!
#18- FY SÅ SÖT!!!
Han är riktigt fin och klockren i sättet! Kunde inte vart lyckligare 😊
Må gott!!
Nathalie & Lego
Sicken goding!!!
Njuut så mycket som det bara går även fast det kommer bli jobbiga stunder. Det går alldeless för fort! Snart är han tonåring och sätter ännu mer press ;)
Dödssöt! 😍