Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettaussieprat
Läst 1286 ggr
Sugar Mist
0

† 090212 - 201213 †

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

† RIP Blue Alert's Opsis Kalopsis † 9 Februari 2012 - 20 December 2013 Alltid älskad, alltid saknad.

-

Jetaime
0

Vila i frid 🌺

LekGott
0

Usch de vrider sig i hela kroppen på mig när jag tänker på er… Hoppas du är okej trotts omständigheterna!

Må gott!! 
Nathalie & Lego

Sugar Mist
0

#2 Joda, jag är väl helt okej. Laddat upp med favoritglass och choklad, så jag kan sitta och tröstäta..!

-

LekGott
0

Skönt att du är okej iaf! R.I.P fina hund!! 🌹

Må gott!! 
Nathalie & Lego

Frida B
1

Vila i frid Opsis, har sagt det flera gånger men säger det igen; han kommer alltid att finnas med dig Frida! Nu är han på en plats där det finns obegränsat med torkade kaninöron <3

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

LinDajSon
0

Vila i frid Opsis🌺

neapeaw
0

Våar man fråga va som hände? RIP opsis! 😿

-Guldhamsteruppfödare-

-Hundfrisör-

-Djurälskare-

www.silverhojdenshamsteruppfodning.weebly.com
Sugar Mist
7

Han var med om ett par saker under sin uppväxt som satt ordentliga spår i honom och det har bara eskalerat under tiden han varit här, såpass mycket att trots att han var så gott som medvetslös av lugnande medel innan avlivning ställde han sig upp på 4 ben och morrade åt veterinären och försökte hugga honom. Därför har jag valt att låta honom få käka hur mycket papper, kaninöron och färskfoder som helst samtidigt som han får jaga småfåglar i himmelen. Vill bara påpeka att han är efter stabila föräldrar och jag har mycket förtroende för både pappans och mammans uppfödare, samt Opsis uppfödare. Opsis mammas uppfödare och Opsis uppfödare har varit oerhört stöttande och de är guld värda, hans problem har absolut ingenting med uppfödaren och hennes hundar att göra utan snarare det han utsattes för som valp.

-

MelliPirelli
0

Vila i frid Opsis! ❤️

Medarbetare på Australian shepherd 
Bloggar om hunderiet 

LIMOUSIN
0

usch vad hemskt och tråkigt :( rip

Sugar Mist
5

En timma innan han somnade in såg han ut såhär. Överlycklig, nöjd och glad. Det känns bra att han var glad innan i alla fall.

-

Frida B
0

#11 han kunde inte fått ett bättre avslut :) fina opsis <3

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)