God morgon 27 December
God morgon alla!
Har ni något speciellt inplanerat för idag eller blir det en lugn dag?🙂
Ha en trevlig dag alla på Australian Shepherd!
-
Själv står jag inte ut med noll hundträning och hundlöshet så jag ska med min vän och hennes lånehund till klubben och hjälpa henne med agility och se om vi kan klura ut vart spiken sitter fast i klossträningen, och hon får berätta lite mer om vipp-bräde-träning för valp. Sedan ska jag åka och köpa en sen julklapp till min bästa vän och vara med henne i eftermiddag/kväll.
Ögonen känns tunga som stenblock på grund av att jag varit vaken hela natten(Fortfarande vaken dock, om ni inte märkt det).
Och sedan, såklart, planera inför imorgon, då vi ska titta på valp!!
-
Jag steg faktiskt nästan precis upp, dammsugat och ätit lite bara, men ska strax gå med lillan innan jag åker iväg och jobbar… Så Zuki får vara hemma idag. Mamma är väl här största delen av dagen, så hon får följa med på hennes och Selmas eftermiddagsrunda (runt 1 kanske). Sen är jag hemma vid 18.15-18.30.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
#1 Spännande! Vad är det för valp ni ska kika på? :))
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Det blir en skogspromenad alldeles strax, måste bara kliva ur sängen först. Därefter blir det nog lite städning och sen måste jag ju inviga min donut maker som jag fick i julklapp.
#1 Lycka till imorgon!
Sabina
www.anibaz.blogg.se
Åkte iväg med Nox kl 07:55 imorse, till Töreboda. Har hittills utbytt julklappar, fick snygg grön spårlina och mobilskal med hundarna på! Vi har även tagit stå och travbilder, samt tränat ringträning. Hanarna ryker ihop då och då (för mycket spänning, båda dominanta), så vi ska snart ta ut Nox - då han har muckat med alla idag - på en lång joggingrunda! Imorgon blir det utställning för pojkarna!
Vi har hunnit fått trevligt besök här hemma så Jax har lekt musten ur sig. Att det kan vara så roligt med främmande!
Sedan har vi gått ett viltspår på ungefär 200 meter och en vinkel i det. Han börjar förstå vitsen med det mer och mer :)
I morgon ska jag spana in lite hundar på utställningen här i Tibro, kul och på gångavstånd :)
#8 Såg dig! :)
Jag såg bara en aussie på plats (innan jag gav upp och åkte hem) så det var nog kanske du och din vovve då :)