Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikett: aussieprat
LĂ€st 277 ggr
Sugar Mist
1

12 Januari 2014

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad gör ni idag?🙂

-

Sugar Mist
0

Vi ska köpa mer foder dÄ vi bara har en korv kvar, sÄ det kommer Äkas ner till Kungsbacka för foderköp om nÄgon timma.

Efter det sÄ ska vi fixa iordning oss för att Äka bÄt för första gÄngen till en bekant som bor pÄ en ö, sÄ det ska bli kul att se Flynn reaktion, kameran hÀnger sÄklart ocksÄ med, hoppas det blir ett par bra foton. Tror det kommer vara en till hund hos vÄr bekant, vilket Àr toppenbra, trÀning för Flynn mao.

-

[Neoverona]
0

Övningskörning stĂ„r pĂ„ schemat idag. Samt börja med operation NOX, ska Ă€ven kolla igenom hundarnas tilltĂ€nkta framtida matsedlar. FĂ„r se om kameran kommer fram!

LinDajSon
0

Lillan och jag ska pÄ utflykt.

Anibaz
0

Springa in och ut med grabben som inte mÄr bra i magen idag.

emeliagranstrom
0

Tanken var att jag skulle skjutsa syrran till Lycksele men igĂ„r sĂ„ fick mamma sladd pĂ„ bilen och körde in i ett vĂ€grĂ€cke sĂ„ bilen Ă€r trasig, men mamma Ă€r hel som tur Ă€r!! Har istĂ€llet myst och busat med Lukas och senare idag sĂ„ fĂ„r vi helt enkelt se vad som hĂ€nder. Är kallt ute idag, nĂ€stan -20grader!

mingman
0

Idag tog vi en lÀngre morgonpromenad. Frihet under ansvar tyckte jag dÄ jag slÀpte hunden lös i ett skogsparti. Frihet utan grÀnser tÀnkte Fidel och for ivÀg 30 meter. Nu blir det bara lÄnglina ett tag tills han slutar dra ut pÄ egna Àventyr sÄ lÄngt bort (och totalt döv för inkallning).

Jag Äkte utan hunden för att handla. Jag fick nÀmligen presentkort i julklapp pÄ Bromma Zoo, sÄ det kÀndes trevligt att gÄ runt och botanisera. Det blev en salig blandning som ni ser pÄ bilden nedan.

Dumt nog tÀnkte jag "Äh, det blir ju en rolig bild om Fidel sitter pÄ en köksstol". Visst, inga problem, han hoppade glatt upp och satte sig. Kanske inte det smartaste trick att lÀra hunden nÀr jag tÀnker efter, men nu Àr det gjort.

Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/

LekGott
0

Vi har i stortsĂ€tt bara tagit det lugnt! Lego har haft totalryck ute pĂ„ grĂ€smattan, antagligen för att den inte Ă€r sankmark lĂ€ngre utan faktiskt lite hĂ„rt (frusit)
 Han sĂ„g Ă€ven till att hoppa o studsa som en galning i sin Ă€lsklingsmossa som nu inte finns mkt kvar av
 Nu har vi precis trĂ€nat lite sitt och ligg (med frikommando) och nu har min lillasyster gett honom hans nya leksak
 Ett gosedjur, liknande en schĂ€fer som Ă€r lika stor som honom

MĂ„ gott!! 
Nathalie & Lego

Jetaime
0

Jag och Zuki har spenderat helgen i Knislinge, och gjort vĂ€ldigt lite idag. Segt att ta sig upp, seg runda, maraton av serien "Awkward" pĂ„ MTV och mys i soffan och varma mackor
 Sen har vi Ă„kt bil, hĂ€hĂ€. Och nu gör vi inget speciellt!

SajtvÀrd för Australian Shepherd.ifokus!