Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettaussieprat
Läst 453 ggr
Jetaime
0

Helgen 17-19/1-14.

Då var det fredag igen! Hoppas veckan som gått har varit bra och att nu får en supermysig helg :)

Jetaime
0

Jag jobbade ju igår, och fick under dagen ett samtal om ett annat jobb som jag sökt, men kunde inte svara just då eftersom jag var på jobb… Så nu måste jag ringa upp denna personen istället. Lite ångest sådär.

Annars tänkte jag nog lägga spår till Zuki idag, om jag hittar nått lämpligt ställe att lägga på.. Allt är så fruktansvärt geggigt överallt! Får helst vara någerlunda "fint" för lilla tassens skull. Men tror hon skulle uppskatta ett spår!

Sen ska jag försöka hinna med att träna själv också, och ikväll när pappa kommer hem ska jag hjälpa honom att bära in pellets, yay.

Sugar Mist
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi ska ev. träffa hundar i helgen, vi har precis varit ute och busat i snöstormen. Det är härligt, Flynn agerade störning för en som tränade hundmöten, Flynn gick lös då medan den andre proppade i hunden godis. Vet hur mycket ett hundmöte med en hund som inte bryr sig betyder, så gläder mig att jag kan bidra till sådant.

Annars så var det lite lustigt, låg ner mitt i backen för att fota Flynn på valpnivå, var en man som trodde jag var död😃
Märkte inte ens att han kom gående, Flynn var ju upptaget med sitt så xD Bara att skicka upp Flynn i skogen vid kanten och låta mannen passera för att sedan asgarva åt mig själv xD

-

[Neoverona]
0

Snön har äntligen kommit och den fortsätter komma! Härligt för både mig och hundarna :) Det blir mycket fotograferande i helgen och bus i snön. Annars blir det vila för grabbarna, själv ska jag jobba med skolarbeten och koppel. Ser tyvärr inte ut som att det blir övningskörning för de kommer nog inte och skottar ;) Skulle vilja åka och miljöträna Nox men tror grabben behöver vila i helgen :)

Jetaime
0

Då kör vi jobbintervju idag, sen blir det kvällsjobb 17-23. Yej. Trist att jag inte fick ha lillan med mig bara :(

Sugar Mist
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi träffade LekGott och hennes aussievalp Lego idag!😃

-

emeliagranstrom
0

Imorse gick vi på promenad i skogen och ikväll så blir jag å Lukas ensamma hemma så vi kommer att ha massa egentid till att träna, busa och mysa! :D JIPPIE!