God förmiddag 27/1-14!
Måndag igen! För min del blir det ett par timmars jobb nu på eftermiddagen och Zuki får vara själv lite grann, men vi ska strax ut på promenad innan jag sticker! :)
Här snöar det (äntligen) så hoppas det lägger sig lite till och att det håller i sig ett tag (iaf lite grann!)… Lillan äääälskar snön!
Vad händer hos er idag?
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Skola för min del1Hundarna har vila på schemat idag, andra bullar för min del dock ;) Blir att jobba mycket med skolarbetet som jag har missat. Inte roligt vill säga. Ska även jobba med kopplena, många som ska bli klara och skickas iväg! Grabbarna ska som vanligt få en tredje promenad idag också såklart!
Hundarna har fått varsin promenad. Jag måste städa, tvätta och jobba så det blir bara rustningar resten av dagen.
Lukas och Kappi har fått varsitt litet träningspass i form av sitt,ligg å stå för Lukas och sitt,ligg å kryp för Kappi. Fido har fått springa av sig lite på gården. Visste inte riktigt om jag skulle våga släppa ut Fido lös för imorse stog det 6st rådjur 100m ifån vårt hus och har varit lite rädd att han skulle få vind och smita upp i skogen men just nu blåser det iaf åt rätt håll och än så länge så har han stannat på gården.
Ikväll blir det ett lydnadspass för Lukas, vi ska träna uthållighet i fotgåendet. Om någon timme kommer min syster hem och kan vara hundvakt åt lille Kappi så då kan jag ta ut jakthundarna på en dragrunda med sparken!
Är i skolan, slutar om en timme. Vi har absolut ingenting planerat idag, så det får helt enkelt visa sig vad vi hittar på. Antagligen en långpromenad och träning i vanlig ordning.
Sabina
www.anibaz.blogg.se
Funderar på att gå ut en sväng med Zuki och pulkan senare.. Hm. Men har inte riktigt fått till något bra med att fästa repet på pulkan och repet i selen.. Ah.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!