Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettaussieprat
Läst 2191 ggr
Jetaime
0

Färgtema/återkommande?

Hm.. Har ni något särskilt färgtema eller upptäcker kanske att ni alltid dras till en viss färg eller ett visst märke när ni ska köpa tex. halsband eller koppel osv till era hundar? Kanske ni som har flera har olika på era hundar?

Jetaime
0

Joo.. jag skulle nog säga att det finns ett slags färgtema här. Rosa med svart eller vart med rosa! Sen har jag alltid gillat hurtta så har en hel del av deras halsband/koppel och selar till Zuki.

Min nästa hund kommer nog inte ha rosa, för det är "Zukis färg" men kommer nog definitivt ha en speciell färg till den också. 🤪

LinDajSon
0

Lillan passar jättebra i rött, så det är liksom "hennes färg". Men hon har haft lite gröna och orangea saker med eftersom jag älskar de färgerna. :) Jin har ett jättefint blått tjänstetecken men jag kör annars mest mörkbrunt till honom, läder, tycker det är väldigt fint och lite western ;) Athos hade rosa ett tag… haha…

Salsbring
1

Blått är min favoritfärg på Trassel! Neongult passar han också väldigt fint i.

Får jag önska hund efter färg så blir nästa en svart eller blue merle utan tantecken, BARA för att jag tycker att det passar bäst till min egen favoritfärg - rosa! 😂

EmmaVipEssi
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Essi brukar få lila eller rosa..

EmmaVipEssi
0

Vip brukar få rosa eller turkost..

emin
0
Sugar Mist
0

Flynn brukar ha lila ellee blåa saker, tom bajspåsar i de färgerna.. ahah

-

Jetaime
1

Hurttas hallon är det framförallt som gäller här! (Y-sele, halvstryp, runt koppel och platt :))

Anibaz
0

Lila och rosa till Smilla, blått och grönt till Arach.

[Neoverona]
1

Nox får saker som är ljusgrönt och turkost. Och Diablo orange och cerise :) Deras fina färger!

MelliPirelli
0

Rosa och svart! Svarta läderkoppel och draglina, selar i rosa och halsband i svart eller rosa :D Även ett rosa och ett svart retrieverkoppel…

Medarbetare på Australian shepherd 
Bloggar om hunderiet 

mingman
0

Jag gillar rött även om det är inte är färgen som klär Fidel allra bäst.

Annars blir det mest läder - brunt och svart alltså.

Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/

LekGott
0

Vi har mest röda saker men när han slutat tugga på allt så blir det nog brunt läder med guldiga detaljer på min kille! Finns inte så många färger som passar brun tycker jag…

Må gott!! 
Nathalie & Lego

Ronja&Ila
0

Haha oj har så många olika färger! Hon har kanske lite väl många halsband… ( hur många skriver jag nig inte ut, haha!) De finns i färgerna mörkgrönt, limegrönt, rosa,lila,blått, babyblått,ljusrosa, rött. Koppel i blått,rosa och läder i brunt. Har haft ett svart men blev nedmalet för ett tag sedan… Dragselen i neonrött.

MikkansBuse
0

Matte tycker att "Jax färg" är neonblått och blått. Kanske är för att hon själv älskar det! ;)

mingman
0

Fidde i hans röda halsband. Det visade sig dock att just detta färgade av sig lite, så han fick inte ha det mer. Inte snyggt med rosa i hans vita framtuffs.

Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/