Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettot-off-topic
Läst 545 ggr
LIMOUSIN
0

Träningskompis Göteborg?

Alla Göteborgare!

Finns det någon som hade tyckt det va kul att träffas och träna ihop? Jag tycker det e så mycket roligare att träna 2 än ensam, höjer motivationen. :) Jag är helt nybörjare och vill prova på och träna det mesta har tränat lite smått lydnad och agility och kan grunderna i det. Hade varit kul om någon hade velat ses och träna lite hund!

Min hund tycker inte om tikar tyvärr eller hon har svårt för dom vissa funkar bra, andra inte. även stora hundar ( de flesta har ju aussies här kan jag tänka mig, men hade ju varit bra träning för henne med att träffa stabila hundar som är stora. Dock helst hanar då.)

Jag bor i västra Göteborg men kan nog ta mig runt om i Göteborg!

Hoppas det är okej att man lägger ut sånt här annars får sajtvärden ta bort det.

Sugar Mist
0

Flynn är ju bara en liten fjant än och det är mest leklära än, men i vår/sommar när han växt till sig lite och mognat lite mer hade det varit kul att träna ihop!

-

[Neoverona]
0

Bor i Åsa men kan enkelt ta mig till Kungsbacka/Göteborg för att träna :) Har ju bara hanar, som passar bäst med tikar!

LIMOUSIN
0

Åh vad kul! :)

#1 ja väldigt bra om han är en valp tror det blir ännu lättare att få de ihop sen när han är fullvuxen då ;)

#2 Åh låter ju superkul! Går i skolan i Kungsbacka så är ju där med. :)

Vad vill ni träna då? Eller vad tränar ni?

Sugar Mist
0

Jag tränar mest på GMBK men är medlem i Göteborgsavdelningen också

-

[Neoverona]
0

Jag tränar på GHU (GMBK) och KBHK, mest i Kungsbacka då det är närmast. Vi kör agility, rallylydnad, lydnad och viltspår :)