Måndag 24/2-14.
Hoppas ni haft en trevlig helg, även om den enligt mig gick alldeles för fort! :) Händer det något särskilt idag?
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Hm.. Ja, jag tänket ta sovmorgon, men det slutade med att jag tillslut klev upp kl åtta ändå för jag inte kunde somna om. Och då hade jag redan legat vaken ett tag.. Annars händer det väl inte så mycket idag. Ska promenera med lillan innan jag åker till jobb, sen blir det jobba ett par timmar och sen hem till lillan igen!..
Har haft en riktigt bra helg, det enda negativa är väl att jag lyckats dra på mig en förkylning..:(
Idag är det finväder här hemma i Granö och skulle vilja ta en flera timmars promenad i skogen men eftersom jag är sjuk så tror jag att jag gör lite fika å varm choklad, osså tar jag med mig en stol bara en bit upp i skogen så får hundarna springa av sig lite :)
#2 Vad mysigt! (förutom förkylningen då!)
Vi ska ha världens tråkigaste dag! Bara ta det lugnt helt enkelt. Blev en väldigt fartfylld och hundrik helg så krävs lite vila för återhämtning. Någon tråkig koppelpromenad blir det väl men inte mkt mer. Gissar på att både jag o Lego kommer klättra på väggarna men utmaningar tar vi oss gärna an! :)
Må gott!!
Nathalie & Lego
Vi ska bara ta det lugnt, igen.. Har åkt på förkylning så är hemma och kurerar mig till imorgon..
Förkyld men vid gott mod, Feng busade loss med grannhunden för första gången (alltså de har ju träffats men hon har aldrig gillat honom, stor klumpig och påflugen). Gick en rastrunda, de lekte hela tiden. Både jag och grannen var rätt förvånade haha. :P