God förmiddag 25/2-14.
Dött det var här idag då! Händer det något särskilt idag? :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Jag ligger å snuvar i soffan, tur att Lukas också har "lat-dagar" och idag är det en sådan. Det är superfint väder men förkylningen sätter stopp.. ska vila upp mig så mycke som möjligt idag för ikväll ska vi på gå-fint-i-koppel-kurs.
#1 Jag känner också att jag börjar bli förkyld. Men hon jag jobbar med är väldigt förkyld för tillfället och hostar och snorar rakt ut 😎Kanske kan vara en anledning. (Kanske ska förtydliga att jag jobbar som Personlig assistent, så hon inte inte hjälpa det, haha!)
Just nu sitter jag och äter min Lunch som jag skulle ha med mig på jobbet egentligen… Och är lite sent på det som vanligt då jag inte riktigt fått på mig ordentliga kläder än eller har borstat tänderna och fixat håret osv..
Börjar känna en förkylning, blir att ta det lugnt idag. Är skitfint väder idag så ska köra slut på det sista batteriet i kameran och fota snorvalpen, han är ju 4 och en halv månad nu, och har inte fotat honom sen snön var här. Träna inkallning till tusen också, har varit väldigt slapp med det.
-
Känns som att alla är förkylda nu.. jag trodde att jag skulle slippa undan men icket..
Skitfint väder här också, fast värsta halkbanan ute.. nu skulle vi behöva några minusgrader och nån dm snö till så att vi får lite vinter iår iaf! ;)