Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettgalleri
Läst 909 ggr
Jetaime
0

Tricks - Film!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Äntligen har jag hittat batteriet till min vanliga lilla kamera så jag kan filma igen! Passade på att filma lite när Zuki och jag tränade tricks idag! Det blev mest dom allra nyaste, och några gamla samt vårt favorit trick - Hoppas upp i famnen <3.

Lägg gärna upp era egna :)

[Ebfotograf]
1

Hur lärde du in henne att hoppa upp i famnen? Har alltid velat lära Nox detta, även om han är rätt så tung ;) Filmar inte trix så ofta, men har iaf denna med båda hundarna :) http://web.stagram.com/p/523784587295444178_32226138

Jetaime
0

Började med att sitta ner på golvet (käna fram och fötterna bak, om du fattar hur jag menar) och säga "Hopp upp" och sen när hon kunde det så satt jag på huk, och sen till slut helt stående :)

Jetaime
0

Kan tillägga att man får stå ut med en del skallningar i början.. haha! Särskilt när det blir något missförstånd och man själv ska precis börja sig ner när hunden hoppar 😃(Inte så kul när man precis piercat läppen och biter i staven när käken smäller ihop, hihi)

emeliagranstrom
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Väcker denna tråd till liv… 😉

Jag har börjat lära Lukas slalom mellan benen, han är skitduktig men inte jag.. hahha. Det ser ju ut som jag ha skiti ne me när jag gå.. nån som har nåt tips?

Jetaime
1

Jag skulle behöva göra en ny! Zuki är mycket duktigare nu och kan en hel del mer sen i somras ;)

Jetaime
0

Jag brukar gå lite mer så det ser ut som utfallssteg… men jag et inte om det ser bättre ut, haha! 😃

emeliagranstrom
0

Haha, jag fick tipset av hon som äger Lukas pappa att man bara ska försöka gå som vanligt så får hunden sköta slalomet, så ska prova de! ;p