MH bokat!
Då var Zuki inbokad för MH den 8 mars! Bara att hoppas hon inte börjar löpa denna gången också! (men följer hon samma mönster som innan bör löpet komma först två veckor efter…Så det är väl bara att hålla tummarna!)
Ska försöka se till så att någon kan filma också! :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Någon mer som ska göra MH nu till våren? :)
Spännande! Har planerat att göra MH med Nox den 26:e April :)
Nix men till sommaren/hösten ska lillan och hennes syskon gå tillsammans! :)
Min uppfödare planerar att fixa så att många av syskonen ur Nordic Lake´s Me-kull ska göra MH i höst. :)
#2 Ja, ska bli kul! :)
#3 Zukis uppfödare hade fixat uppfödar-MH till hennes kull i höstas, men lillan började ju såklart löpa då..Så jag hoppas verkligen att hon kan ta och vänta med det denna gången!
Imorgon är det dags! Äntligen! Jag har dock börjat känna mig lite nervös nu.. ih. Fast hur det än går så kommer jag ändå ha samma hund med mig hem som jag hade med mig dit! :) Hoppas jag hittar någon som vill filma till mig också.
Lycka till, och glöm inte att det är den riktiga hunden som räknas, inte den på papperet ;)
#7 Absolut :) känns lite oturligt nog att löpet är påväg och hon är lite extra knasig än vanligt, men skönt att få det gjort sen så man slipper tänka mer på det! Jag känner ju ändå min hund bäst avsett hur det blir :)
Hoppas att det går bra för er idag, spännande!! :)
Det gick hur bra som helst! Det var riktigt roligt, haha! :) Jag är så stolt över min lilla tjej! Precis kollat genom filmerna, hur kul som helst att se såhär i efterhand! :)