Dopp i havet än?
Är det någon mer än Enya och Zuki som gjorde ett ordentligt premiärdopp i havet i år? Tjejorna doppade sig för några dagar sen!
K-k-kallt! Men dom verkade nöjda!
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Nej mina får bada i hav/sjö när det är varmt i vattnet :) Brukar bli i Maj/Juni.
#3 Mja var inte riktigt meningen att dom skulle bada, haha! Zuki springer inte i själv om man inte ger henne tillstånd, men Enya rusade i när hon såg vattnet, och Zuki efter! Knäppa hundar ;)
Jag kan inte gå förbi havet (bor precis vid) för då vet jag att det är en Nox där i, och gärna en Diablo om han skulle vara lös ;)
#5 Enya är likadan! Zuki Kan gå ner och doppa tårna om man går vid havet med henne ibland, men inte mer än så (förutom på sommaren).
Vet inte, men i mars någon gång ska jag ta mig en sväng ner till havet så då lär det väl bli något.
-
Jag har långt till havet.. haha. Och älven är igenfryst så inget bad här än inte!
2 veckor in på januari tog hon sig ett dopp i älven, jag var inte lika glad…
Medarbetare på Australian shepherd
Bloggar om hunderiet
Fidd hade nog passat på om han fick chansen. Jag gissar att det blir nästa gång vi åker ut i skärgården.
Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/
#11 Haha! ;)
Vart i vattnet vid golfbanorna flera gånger. Sen isen försvann i princip. Verkar älska det trotts att det är kallt så i sommar lär det väl bli ännu mer. Nu får han bara doppa sig snabbt sen e de upp och röra på sig. Ofta på vägen hem så vi snart kommer in i värmen!
Må gott!!
Nathalie & Lego
Fler dopp nu kanske? ;)
Flynn har inte badat i havet men i sjön, ända uppe i Stockholm :D Trodde inte han skulle springa efter pinnen jag kastade i vattnen men han kastade sig ut och lyckades hamna HELT under vattnet, HAHA
-
Inte haven med i en sjö, både Texa och puma tog sig en simtur ;)
-Guldhamsteruppfödare-
-Hundfrisör-
-Djurälskare-
#15 Kastar matte pinne så får man ju springa och hämta pinne ju! :p
17 Han gjorde inte om det, däremot knuffade han omkull sin schäferkompis så hon hamnade under vattnet även hon ;D
-
Nej, inga "normala" dopp än, hur man nu ska uttrycka sig ;) Onormalt mycket vatten i diken m.m är det enda som behövs än så länge här i Värmland ;)