Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettgalleri
Läst 454 ggr
Jetaime
1

Dopp i havet än?

Är det någon mer än Enya och Zuki som gjorde ett ordentligt premiärdopp i havet i år? Tjejorna doppade sig för några dagar sen!

K-k-kallt! Men dom verkade nöjda!

Jetaime
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

;)

Jetaime
0
[Neoverona]
0

Nej mina får bada i hav/sjö när det är varmt i vattnet :) Brukar bli i Maj/Juni.

Jetaime
0

#3 Mja var inte riktigt meningen att dom skulle bada, haha! Zuki springer inte i själv om man inte ger henne tillstånd, men Enya rusade i när hon såg vattnet, och Zuki efter! Knäppa hundar ;)

[Neoverona]
0

Jag kan inte gå förbi havet (bor precis vid) för då vet jag att det är en Nox där i, och gärna en Diablo om han skulle vara lös ;)

Jetaime
0

#5 Enya är likadan! Zuki Kan gå ner och doppa tårna om man går vid havet med henne ibland, men inte mer än så (förutom på sommaren).

Sugar Mist
0

Vet inte, men i mars någon gång ska jag ta mig en sväng ner till havet så då lär det väl bli något.

-

emeliagranstrom
0

Jag har långt till havet.. haha. Och älven är igenfryst så inget bad här än inte!

MelliPirelli
0

2 veckor in på januari tog hon sig ett dopp i älven, jag var inte lika glad…

Medarbetare på Australian shepherd 
Bloggar om hunderiet 

mingman
0

Fidd hade nog passat på om han fick chansen. Jag gissar att det blir nästa gång vi åker ut i skärgården.

Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/

EmmaVipEssi
0

här jagar vi snöbollar fortfarande.. så bad i havet är nog några månader bort ännu.

Jetaime
1

#11 Haha! ;)

LekGott
0

Vart i vattnet vid golfbanorna flera gånger. Sen isen försvann i princip. Verkar älska det trotts att det är kallt så i sommar lär det väl bli ännu mer. Nu får han bara doppa sig snabbt sen e de upp och röra på sig. Ofta på vägen hem så vi snart kommer in i värmen!

Må gott!! 
Nathalie & Lego

Jetaime
0

Fler dopp nu kanske? ;)

Sugar Mist
0

Flynn har inte badat i havet men i sjön, ända uppe i Stockholm :D Trodde inte han skulle springa efter pinnen jag kastade i vattnen men han kastade sig ut och lyckades hamna HELT under vattnet, HAHA

-

neapeaw
0

Inte haven med i en sjö, både Texa och puma tog sig en simtur ;)

-Guldhamsteruppfödare-

-Hundfrisör-

-Djurälskare-

www.silverhojdenshamsteruppfodning.weebly.com
Jetaime
0

#15 Kastar matte pinne så får man ju springa och hämta pinne ju! :p

Sugar Mist
0

17 Han gjorde inte om det, däremot knuffade han omkull sin schäferkompis så hon hamnade under vattnet även hon ;D

-

MikkansBuse
0

Nej, inga "normala" dopp än, hur man nu ska uttrycka sig ;) Onormalt mycket vatten i diken m.m är det enda som behövs än så länge här i Värmland ;)

LekGott
0

Då har Lego tagit, inte bara årets första, utan sitt livs första bad i havet🌊🙂

Må gott!! 
Nathalie & Lego

EmmaVipEssi
0

Såhär är de närmsta vi kan komma i att bada i havet just nu.. men så småningom ska vi nog kunna bada vi också..