Internetionella lyckodagen 20/3 -14.
Idag är det tydligen "Internetinella Lyckodagen", hörde jag när jag satt i bilen påväg hem från läkaren nu i morse.. Är ni lyckliga idag? Eller era hundar?
Annars,.. händer det något speciellt idag?
Lägg gärna upp lite "lyckliga" bilder om inte annat! :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Nä, inte lycklig… Jin är lycklig för han fick sova en stund i sängen i morse. Feng väntar på aktivering och suckar högljutt åt mig. Vi ska ut på en långtur om en stund men FIKS först…
Nej inte så lycklig matte iaf, riktigt kass start på en riktigt kass dag. Och lillan löper och spenderar mest tid åt att ligga under min säng när vi är inne. Men hon var överlycklig att få följa med mig och sitta i bilen medan jag gick in till läkaren.. Knäppa älskade vovve.
Snart jobb. Vill inte, inte idag, verkligen inte idag. Jag vill begrav mig i sängen med hunden på täcket som lägger huvuet på mina ben och bara finns där. Usch usch.
Och att få vara med matte är också bland det bästa som finns enligt Zuki. Älskade hund.
Jag är faktiskt lycklig idag och Lukas är alltid lycklig verkar de som.. haha. Idag på skolan så var det en av barnen som sa såhär till mig "Fjöken du ä bätt" (Fröken du är bäst). Jag har bara jobbat där i 4 dagar ju! haha. Och imorrn så fick jag ledigt, fast jag tycker att det är ganska trevligt att jobba men skönt med lite sovmorgon och då kan jag ju va med Lukas hela dagen. HÄR ÄR VI LYCKLIGA! 😃
Här är en bild på lyckliga hundar, Lukas och Kingen! Ännu lyckligare skulle de nog va om Kingen också fick va lös på gården men om vi släpper lös honom så kutar han upp i skogen och jagar älg tills hans tycker att han är färdig och det kan ta ett helt dygn..
Nej, långt ifrån. I förrgår var det exakt 1 år sedan Nadja flyttade in, så för ett år sedan vid denna tiden hade jag min andra hälft vid sidan om mig.
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Här är det inte heller så lyckligt som det brukar vara. Jax har varit väldigt orolig och dålig i magen idag och för matte själv har det varit en seg dag åt både knopp och kropp…