Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettgalleri
Läst 1614 ggr
MelliPirelli
0

Andra hundar?

Har du fler hundar än din aussie/dina aussiesar? Skulle vara kul att se om det finns någon kombination som verkar populär (ex äga aussie och chihuahua).

Presentera dom här! 🙂 Glöm inte att bifoga en bild.

Medarbetare på Australian shepherd 
Bloggar om hunderiet 

emin
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag/familjen har en golden/flat blandis som heter Cleo. :) Hade henne innan Vix kom in i bilden, och hon är 3 år gammal.

[Neoverona]
0

Diablo som är en Australian Shepherd/Samojed blandis på 5 år :)

emeliagranstrom
0

Jag bor fortfarande hemma så jag kallar mammas å pappas hundar även för mina.. haha. Men vi har en Jämthund, en Gråhund, en Borderterrier och en Borderterrier/jackrussel mix.

Jetaime
2

Jag har bara en hund själv, men familjen har även en labbe på 8,5 år! :) Men räknar inte henne som min och skulle aldrig skaffat en labbe själv.

MelliPirelli
2

Jag har tre (fyra) shelties som jag deläger tillsammans med min mormor! :)

Medarbetare på Australian shepherd 
Bloggar om hunderiet 

Sugar Mist
3

En pudeltjej :)

-

Anibaz
2

En Tervueren.

emeliagranstrom
3

Här är en ganska dålig bild på alla hundarna men det är inte lätt att få med alla på samma bild! haha

LinDajSon
3

Nä… bara aussies. Till och med mina föräldrar har en aussie, och sedan Athos flyttade till mina svärföräldrar har även de aussie… så man kanske kan säga att de smittar… 😉 Min första var terv/bc, hon gick bort hösten 2008.

Sevgi
1

Hehe, bara för att du skrev det i första inlägget kände jag mig lite tvungen att kommentera… jag har ingen hund, men min pojkväns familj har en aussie och en chihuahua! Har ingen riktigt bild på dem tillsammas, försökte fota dem båda två när de sov i varsin sida av hallen men fick inte med båda på bild. Vet inte om jag får lägga upp heller. Men det är en rolig blandning!

Jetaime
0

#10 Absolut! klart att du får lägga upp :)

Sevgi
0

#11 Menade att jag inte visste om jag får för min pojkväns föräldrar, blev nog lite otydligt! ^^ Tror inte det är några problem egentligen men känns ändå bäst att fråga först :)

Denna kommentar har tagits bort.
Carber
4

Jag har förutom Crikk (aussien) en MAS Miniature American Shepherd. Världens gulligaste och klokaste lilla tjej. Hon är duktig på agility, drag, viltspår och ska börja tävla rallylydnad i vår. Och så är hon lätt att fotografera :)

shaneekung
1

Vi har 2 aussies, 2 newfoundlands och en amstaff. Men på bilden syns bara 3 av våra hundar.