Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettaussieprat
Läst 460 ggr
Jetaime
0

Torsdag 27/3 -14.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Torsdag idag! Händer det något särskilt hos er idag? :)

Tror ni det blir fint väder till helgen som dom lovat?..
Här är det rätt trist idag med iaf.

Jetaime
0

För min del är det strax dags att åka till jobb.

Tidigare idag har jag badad äcklig hund som rullade sig i MÄNNISKOSKIT. Så glad jag var sen.. Inte Zuki då, utan Enya. Så vi fick skynda oss hem till Enya och stoppa henne i badkaret och fy sjutton vad hon luktade. FYYY! Och dom hade dessutom städerskan hemma hos sig.. vi kan ha blötat ner liiite grann i badrummet…

LekGott
0

Jag jobbar tidigt pass idag, slutar alltså 15 :) då tänkte vi åka till skogen o ta oss en härlig promenad med massa inkallningar och sedan fixa lite rallylydnadsskyltar som vi kan börja träna på hemma :) annars är de storstädning av lägenheten… Urk, vill inte…

Må gott!! 
Nathalie & Lego

emeliagranstrom
0

Usch va äckligt med människobajs.. våra jakthundar har ibland också rullat sig i det när vi jagar, synd att folk som absolut måste bajsa i naturen inte kan gräva över bajset.. huvva. 

Jag har iaf jobbat idag från 8 till 12, Lukas har fått vara hemma i hundgården. Det är helt underbart väder idag, ska snart ta en promenad till en kompis som fyllde år igår och äta lite tårta. Mumsigt! Ikväll ska jag å Lukas på gå-fint-i-koppel-kursen igen, det går framåt där, men måste säga att vi inte har tränat så supermycket.. det är svårt att hitta störningar!

Sugar Mist
0

Vi ska på ringträning sen, ska bli kul. Annars har vi tagit en promenad och jag har gjort nationella prov idag. Drog hem innan idrotten för känner mig inte helt hajj på det.

-

Fialialej
0

jag och sambon vart och shoppat nödvändigheter; stekpanna och underkläder. :) Ska käka strax och sen blir det långpromenad innan Djurens Rätt- möte.

"På natten är alla katter svarta"

[Neoverona]
0

Inget speciellt planerat idag. Balansträning och targetträning. Tre promenader som vanligt. Måste själv ta det lugnt pga ryggen men lite måste göras :) Allt på listans sa betalas, lite tävlingar och material.

LinDajSon
1

Kom nyss hem, varit hundvakt åt en kompis ett par dagar och bott i hennes hus med mina hundar och deras två. Så det har varit aussierejs och wachtelbus. Hennes aussie Rex är supergo, lite äldre än Jin. De två är bästisar, sov i en hög i soffan medans ungdomarna lekte. Feng och wachteln Bira är nästan jämngamla så det har varit fullt ös. :) Nu är de supertrötta och vilar, vi ska gå en promenad till fåren sen när de vaknat till.