Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettaussieprat
Läst 284 ggr
Sugar Mist
0

Torsdag 3/4 2014

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad har alla gjort idag?

-

Sugar Mist
0

Min skola hade en utflykt idag ner till ett naturreservat vid havet, så jag frågade snällt om Flynn fick följa med och ja klart det fick han. Skötte sig utmärkt, stal dock en macka med potatissallad :p Vi gick en bra bit så han ligger helt däckad på golvet, tror vi gick runt 5-6km sammanlagt under dagen, sen har han sprungit en massa, simmat och rusat i vatten så då är vi säkert uppe en bra bit till.

Fick dock inga bilder där då jag lämnade kameran, mobilen och paddan hemma, så skickar med en bild från första havsdoppet iår.

-

emeliagranstrom
0

Jag jobbade fram till kl.12 sen tränade jag lite lydnad med Lukas. När vi gått in och varit inne ett tag så såg jag en räv som satt på åkern så jag tog lite bilder på den.

LinDajSon
0

En bekant som har en kullsyster till Jin kom hit och vallade. Aussierace mellan varven, de hade lure coursing med Feng som hare hahaha…. De är så fina hundar. Molly som systern heter är en kopia av Jin både till sätt och utseende (minus färg, hon är blue merle plus att hon är större). Jättetrevlig, naturligt lättsam, arbetsglad.

Jetaime
0

Jag gick en liten promis med lillan i morse.. sen åkte jag till jobb, jobbade med en tjej som bara hoppade in för dagen. Så jag är helt slut nu. Tänkte egentligen åkt och tränat lite med lillan, men bara tanken på att resa mig upp just nu… jag är verkligen såå trött :/

[Neoverona]
0

Blev gymmet i 45min, promenad direkt när jag kom hem (pytte dock..) och sedan jobb i 1h för att hinna klart innan posten sticker iväg. Nox verkar ha fått problem med pillesnoppen igen, när man inte har pengar som vanligt. De tajmar alltid det såå bra. Blir vila resten av kvällen och försök till att glömma av allting för några timmar.

LekGott
0

#1 Vart ligger stranden? =)

Må gott!! 
Nathalie & Lego

Sugar Mist
0

#6 På bilden är det askimsbadet, där vi var igår var i vallda sandö naturreservat :)

-

LekGott
0

Okej :) tack för svar!

Må gott!! 
Nathalie & Lego