Godmorgon 8/4 -14!
Godmorgon allihopa! Hoppas ni haft en bra helg och start på veckan! :) Här är det så trist väder, grått och öser mest ner, men ändå inte så kallt i och för sig..
Vad har ni för planer idag?
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Regn hela morgonen, det öser ner. Ingen av hundarna var pigga på att gå ut imorse. Kommer att slava igenom skoldagen, är jätte trött och mår inte 100. Väldigt roligt när jag skulle ha två redovisningar så jag kunde bli klar med kursen innan påsklovet enligt vår plan. Idiot lärare som åker iväg med hälften av skolan till något annat. Hemma blir det lugnt och skönt, ett klickerpass och kanske agility (tävling nästa vecka) beror på vädret. Måste gå ner och posta ett antal beställning. Sedan blir det välförtjänt sömn! Letar fortfarande efter en sele ;)
Hm.. det blev faktiskt fint väder här nu.. Eller åtminstone kikade solen fram nu. Kanske blir rätt härligt väder trots allt.
Jag ska strax iväg mot jobb. Känner lite prestationsångest över att komma på något att göra idag.. Speciellt eftersom jag är "den gamla" som jobbat där innan.. Men hon den nya tjejen verkar väldigt bra faktiskt :)
Har nästan precis duschat. Men varken torkat håret eller fått på mig kläder än. Men ska strax ut till kaninerna och fixa lite innan jag åker, Zuki får hjälpa till.
Sen blir det jobb 11-17 och när jag kommer hem får det väl bli promenad osv.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Har jobbat idag, är helt slut nu.. Nu ska jag sätta mig med lite ideellt arbete med en hemsida, ikväll ska jag å Lukas på hundträning i Tvärålund :)
Har precis avslutat lite arbete som lämnats in. Ska snart åka hem och i eftermiddag blir det spårträning.
Sabina
www.anibaz.blogg.se