Tisdag 15 april -14.
Godmorgon/förmiddag! Hoppas alla haft en bra helg och en fin start på veckan! :)
Vad gör ni idag?
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Vi passar Mio idag. Mest tagit de lugnt då de e varmt idag… Jag har legat o solat o tänkte ta en skogspromenad med lillskiten sen. Han blir ett halvår idag och jag fick just lite ångest… Vart tog tiden vägen liksom? :o
Må gott!!
Nathalie & Lego
Inte speciellt mycket, kanske tar en promenad. Har börjat gå längre promenader än ner till kohagen, det är rätt chill väger här så han får gå mycket löst, få hundmöten här också.
-
Jag skulle jobbat men är sjuk så hunden får vilodag hemma med mig. Eventellt tränar vi på lite target eller något som kräver minimal ansträgning från min sida.
Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/
#1 Jag förstår känslan! Zuki är snart TVÅ år.. ?!?!
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Och Feng fyller ett om någon vecka. Hujedamej!! I dag har jag och Jin tagit en långpromenad, blev drygt en och en halv mil i alla fall. Stannade till hos svärföräldrarna som passar sambons brorson som är ett år gammal. Jin har inte träffat honom sedan i julas, han blev lite förvånad först över bebis på golvet när han kom in i köket men sen kände han igen honom och det blev pusskalas. Nog för att Jin är hemskt snäll men jag blev lite förvånad över hur "barnsocial" han var, ville gärna bli bebisklappad, pussade massor på ungen och brydde sig inte alls om att han kröp runt på golvet. Annars brukar han vara nyfiken på bebisar men hålla sig på sin kant. Men "familj är familj", antar jag. Athos har precis fått åka tillbaks så nu är det en hund mindre igen. Feng har busat med grannhunden men inte mycket mer, har pratat med två bekanta om hur jag ska lägga upp taktiken med henne i vallningen då jag tror att jag måste tänka till lite mer angående mitt upplägg, och vi får se när vi kan träna nästa gång. Fick mycket vettigt att tänka på. Bra med folk att bolla med.