Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikett: aussieprat
Läst 221 ggr
Jetaime
0

Torsdag förmiddag 24/4 -14.

God förmiddag!

Vad händer hos er idag?

Jetaime
0

Uh. Vi var på klubbtävling i gårkväll (agility, novis-klass), och diskade oss, haha. Det blev lite väl många ingångar till tunnlarna samt fel ingångar.. Men glad lillan och sista halvan av banan kändes super!

Sen innan vi åkte hem fick hon leka med sin syster Indi som alltid trycker ner henne och tuggar henne i nacken ;) Lite syskonkärlek kallas det väl?

Hur som helst ska jag strax köra mot jobb nu. Blir en lugn dag på jobb då min kund är sjuk. Sen blir det agilityträning ikväll!

MelliPirelli
0

Nyopererad hund så vi tar det lugnt och gör nytta i hemmet idag :)

Medarbetare på Australian shepherd 
Bloggar om hunderiet 

emeliagranstrom
0

Imorse borstade jag igenom Lukas ordentligt, klippte även tassarna. Sedan har jag cyklat på Granö småbarnsskola, där jag har vikarierat, för att få nå papper underskrivna. När jag kom dit blev jag nästan ihjälkramad av några av barnen.. så gulliga!! 

Nu sitter jag här vid datorn och försöker göra klart allt oklart.. haha, lättare sagt än gjort! Måste även hitta några låtar som jag å en kompis ska sjunga på valborgsmässoafton. 

Justeja, sen ska jag också gå över till grannen, hon fyller 75år idag så ska ge henne några tulpaner :)

LinDajSon
0

Jag är fortfarande ordentligt sjuk så mest vila. Ska försöka få till ett lydnadspass med kommendering i eftermiddag.

emeliagranstrom
0

TYpiskt… inte den heller.. Aja, ni som är vän med mig på Facebook kanske ser den å får er ett gott skratt! ;p haha

Sugar Mist
0

Jag ska på ringträning ikväll :)

-

[Neoverona]
0

Nox fick 2,5km cykling och 15min fyspass i skogen :)

Jetaime
0

Jag kom precis hem från agilityträningen. Jag är helt slut nu, men ligger bara i sängen och glor på datorn. Kommer ingenstans. Har ingen lust att gå och lägga mig heller för jag vet att jag måste upp och åka till läkaren imorgon. Usch.

Hur som helst sitter vi ff fast på saaaammmaaaa ställen på agilityn som innan. Slalom när jag är till vänster om Zuki är omöjligt. Zuki fattar inte vad fasiken det är hon ska göra då. 'Platten är roligaste hindret på banan, meeeen jag vill inte gå genom det när ingen håller upp den'. ;)