Kör era aussies med byteshandel?
Kör era aussies med byteshandel? Min gör det väldigt mycket i många situationer med både nya och välkända människor som djur! Haha nyss passerade vi en fotbollsplan och ila bär em dunk hon hittat på vägen, de som spelar råkar skjuta ut bollen så den hamnar precis en bit framför oss. Så när en av fotbollsspelarna springer för att hämta bollen kastar hon (bokstavligen) dunken dramför fötterna och kastar dig sedan mot bollen , tyvärr gick han inte med på bytet och några tjejer skrattade och Ila blev besviken haha!
Menar du att om dom har ett föremål så vill dom hellre ha ett annat om någon leker med det?
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Trassel gör det, men bara med mig och bara för mat. Han kan stå jättefint med en sko i munnen och titta på mig under hela frukosten 😉
Athos är en bytare. Jin kan göra det ibland men är mest nöjd med att ha något i munnen eller ge mig det för att få leka med samma föremål. Feng… nä. :P
Haha så roligt att höra att fler gör det! Får ofta saker slängda i knät särskilt om jag sitter i soffan och äter ;)
Tror jag fattar hur du menar nu, men nej Zuki gör inte så. :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!