Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettaussieprat
Läst 250 ggr
Jetaime
0

Seg måndag 5/5 -14!

Godkävll alla aussievänner!
Hoppas ni haft en trevlig start på veckan :)

Här nere i södra skåne ser det ut att dra ihop sig mot regn… Fast med tanke på hur otroligt torrt det är så kanske det är en bra idé ändå?

Vad har ni gjort/ska ni göra idag?

Fortsatt trevlig kväll på er! :)

Jetaime
0

Jo, men tackar som frågar!

Vi har haft första "utedagen" idag då min vårdtagare varit sjuk i två veckor så det var härligt att få komma iväg lite och lämna huset osv.

Annars rätt trist seg dag. Huvudvärk…

LinDajSon
0

Röjt i trädgården. HELA dagen. Sambon körde jordfräs i princip oavbrutet i 6 timmar. För att röja sammanlagt… 50 kvadrat? Jag har grävt, krattat, ryckt, sekaterat, grävt mer, planterat…. såååå trött. Vi är lång ifrån klara men en början är det i alla fall.

Ronja&Ila
0

Gått och strosat på förmiddagen, rundan som tar 30 min tog 2 h så ja vi svävade nog ut lite och hittade på en del på vägen ;) Sedan vid 3 så träffade jag en kompis körde lite budföring sedan myste vi bars av solen som tittade fram! På kvällen ville mina syskon köra agility så hämtade upp dom hos mina föräldrar så fick dom låna hundarna att testa med. Ila var populärast hon kastar sig in i tunnlarna fast hon inte är van att köra agility och lätt handlad ;)

emeliagranstrom
0

Jobbade mellan 8-14, när jag kom hem tränade jag lydnad med Lukas och försökte göra några moment så tävlingslikt som möjligt. Läggande under gång, inkallning, apporten gick superbra. Platsliggningen vet jag inte vad som hände, han kunde inte ens ligga i en minut, tror att han va lite för taggad.. 

Sen ikväll så har jag övat massa låtar, ska sjunga fredag-lördag å söndag!