Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikett: aussieprat
Läst 716 ggr
Jetaime
0

Godmorgon tisdag 6/5 -14.

Godmorgon! Här är det mulet och trist… Och jag ska strax ta en liten sväng med lillan innan jag måste åka iväg till jobb! Vad ska ni göra idag?

[Neoverona]
0

Sitter i skolan och är redan klar med allting för våren i mina kurser (förutom de jag har lektioner i). Får ta tag i någon som kan fixa 2-3 nya kurser till mig. Riktigt segt, slutar kl 15 och har inget att göra ;) Hemma blir det promenad med DP. Senare blir det backträning upp för trappann och vila för hundarna samt jobb för mig.

Jetaime
0

#1 Låter seeegt!

Jag ska tyvärr själv strax åka till jobb. Mår inte riktigt bra idag så känns lite si sådär..

emeliagranstrom
0

Pappa fyller 50 på torsdag å då ska vi ha öppet hus så idag ska jag baka massor med kakor, inte det roligaste jag vet, är inte någon höjdare på att baka men det blir vad det blir!

Det var tänkt att jag skulle på hundträning ikväll och prova på rallylydnad men då blev jag utan bil.. så det blir nog att göra lite uppletande och Lydnad istället, det tycker Lukas är riktigt kul!

Jetaime
1

#3 Äh! Hemmabakat är godast! ;)

MelliPirelli
0

Hundträning i mängder idag, korta men intensiva pass. Har en extraaussie hemma denna vecka.

Medarbetare på Australian shepherd 
Bloggar om hunderiet 

Jetaime
0

#5 Det är ooonsdag idag!

MelliPirelli
0

#6 Haha snacka om förvirrad!

Medarbetare på Australian shepherd 
Bloggar om hunderiet