Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikett: aussieprat
Läst 199 ggr
Jetaime
0

Godkväll Torsdag 8/5 -14.

Godkväll allesammans!

För min del känns det som fredag idag..trots att jag fortfarande har två jobbdagar kvar innan jag är ledig en dag.. sen jobbvecka igen. Känner mig såååådääär… måttligt motiverad.

Var har ni hittat på idag? Händer det något kul ikväll?

Jetaime
0

Själv har jag jobbat, kom hem för mindre än en timme sen, och om en liten stund ska jag och lillan åka iväg och träna agility! Ska bli så kul :) Sett fram emot det hela dagen, haha!

Sugar Mist
0

Vi har haft öppet hus på skolan, så kom hem vid 17. Sett på lite tvserier, tränat lite på ff, tror vi drar ner en sväng till paddocken för lite mer lydnadsträning. Annars blir det inte så mycket mer idag.

-

mingman
0

Jag har varit sjuk hela veckan, men idag tvingade jag ut mig på en längre promenad nu sent på kvällen. Det var mörkt och stilla och hunden fick springa av sig lite av överskottsenergin han samlat på sig under veckan. Ingen träning, ingen motion, inget någonting.

På vägen hem flög han plötsligt igång med vaktskall och morrningar mot en hög med jord och gräs. Den var tydligen riktigt farlig och behövde veta sin plats. Efter fem minuter hade han dock insett att högen både var snäll och rolig att klättra upp på.

Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/

Sugar Mist
0

Efter att jag hade skrivit inlägget så tittade jag ut och så ösregnade det… Och det fortsatte under kvällen så vi bestämde oss för att se om vi kan få någon koll på rallylydnad, körde lite genomgångar av några av skyltarna, och han fattade helt okej. Sedan blev det inte så mycket mer, då jag troligtvis lyckats riva upp ett magsår/fått en allergisk reaktion så jag fick lägga mig i sängen rätt tidigt.

-