Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettaussieprat
Läst 302 ggr
Jetaime
0

Helgen 9-11/5 -14.

Heeelg var det här! Har precis nattat lillan för ikväll och ska bädda ner mig själv i sängen strax och kolla på lite criminal minds innan jag ska sova :).

Vad har ni gjort idag? Vad händer i helgen?

Trevlig helg!

LinDajSon
5

Jag har tävlat KM i dag. Vann, vilket jag aldrig hade trott då vi tävlade mot skittduktiga ekipage som är uppe i de högsta klasserna och har tävlat i många år. Jag tävlade ettan och de tävlade tvåan, "högst poäng vinner", och jag vann på 197 poäng mot tvåans 195. De andra fick också bra poäng och hade fått förstapris om det varit en officiell tävling.  Vi har en så himla trevlig klubb och vi har bra tävlingsekipage, man blir så imponerad av att se dem på plan…

EmmaVipEssi
0

#1 Grattis! :D

EmmaVipEssi
4
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag ställde jag ut Essi på skoj och lite som uppvärmning inför sommarens alla utställningar på en inoficiell utställning i drängsmark..

Där slår hon på stort och får Hp, Bir och slutligen vinner hon alltihopa och blir BIS!! 

men nu sadlar vi om tävlingskläderna och går ut i rallylydnad avancerade imorgon.. :)

LekGott
0

Solat hela helgen (vart i Grekland i en vecka) och ska äntligen hem ikväll. Har saknat min prins så jag kan döööö…

Må gott!! 
Nathalie & Lego

Jetaime
0

#1 Vad kul! GRattis! :)

Jetaime
0

#2 Kul! :)

Hur gick det i rallyn?

MelliPirelli
0

Pojkvännen har varit uppe i helgen, så det har varit lugnt på hundfronten!

Medarbetare på Australian shepherd 
Bloggar om hunderiet 

Jetaime
0

Jag jobbade som sagt i lördags och efter jobb blev det en tur ut till Maria, Zukis uppfödare för lite valpmys och fika! :)

Sen kom min pojkvän ner och sen blev det inte så mycket mer gjort… Idag har jag varit så trött att vi inte fick gjort något alls.

EmmaVipEssi
2

Vi slog på stort idag också två godkända resultat så en ny titel RLD A och uppflyttet till mästarklassen :-D

Jetaime
0

#9 Vad duktiga ni är! Stort Grattis! :D

Sugar Mist
0

Vi har mest softat lite, tränat lite lydnad, åkt till djuraffären för miljöträning.. Känner att det är något jag behöver träna mer på, jises vilket liv han fick, han har så lätt till skall och ett så jobbigt skall… blä.

-

EmmaVipEssi
0

#10 Tack så mycket. Vi behövde bara ett godkänt till men aldrig fel att få lyckas med två av två möjliga. :)