Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettot-off-topic
Läst 215 ggr
MelliPirelli
0

Onsdag 14 maj

Godmorgon!

Vad händer hos er idag? :)

Medarbetare på Australian shepherd 
Bloggar om hunderiet 

Jetaime
0

Jag ska om några minuter ta på mig skorna och promenera bort mot bilen och köra till jobb… Blir nog en tur på stan och en stund på stadsbiblioteket idag då det är lite lurigt väder. Sen när jag kommer hem så blir det nog en sväng med lillan bara.

[Neoverona]
0

En mattelektion vid 12:30, har muntligt prov på det också. Måste gå tidigare för att köpa studentkort och åka till veterinären för hundarnas vaccinering! Senare idag måste jag packa för morgondagens resa, packa present, fixa collage till kortet och borsta igenom Diablo. Grabbarna ska även få ben ikväll.

LinDajSon
0

Bjuda på tårta i kväll på klubben… tar med lillan och tränar lite tror jag. Dags att göra något med den lilla damen, nästa vecka kommer visserligen fåren men de ska vallas in och förstås bli hemmastadda. :) I dag ska jag utöver det även måla lite. Skulle putsa fönstren men… regn.

Anibaz
0

Vi har varit på klubben och tränat.

emeliagranstrom
0

Hade en otroligt påfrestande dag på jobbet, när jag slutade klockan 15 så kom min vän hit med sin Flatcoated Retriever. Vi gick upp i skogen, hundarna fick busa lite sen introducerade jag henne på uppletande så både Lukas och Soda fick köra varsitt, De var duktiga båda två förutom att Lukas va lite väl exalterad, men bättre de än en slöfock! 

Efter uppletande gick vi till "fårbacken" och satte oss där å pratade medan hundarna busade på. Så härligt det va!

Olivia for hem vid middagstid och bara en stund efter hon farit så kom min kusin hit med sin valp så då fick Lukas busa ännu mer. 

Det blev en riktigt bra dag av den påfrestande jobbdagen, imorgon är det "förskolans dag" här i Granö så det kommer bli upp emot 250 barn på skolgården, så spännande och roligt!

MelliPirelli
0

Dagen spenderades på klubben med ett gäng härliga människor :)

Medarbetare på Australian shepherd 
Bloggar om hunderiet