Favoritperson.
Har er hund någon favoritperson (förutom dig själv då kanske?) som den blir sådär löjligt glad över att se… vaaarje gång? ;)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
På Zukis lista så ligger jag som nummer 1 i alla lägen, men hon är jätteförtjust i min pojkvän också. Jag/vi träffar inte honom så jätteofta då vi bor en bit från varandra, men Zuki blir lite crazy när hon ser honom. Över-uppspelt, pipig och klängig.
Och Marion är också en favorit, Zukis systers matte (även vår instruktör för agilityn). Sen är ju Indi (syster också en stor favorit).
En föredetta kompis mamma tyckte Flynn väldigt mycket om, men finns ingen speciell han tyckker helt galet mycket om.. inte än iaf ;) Opsis blev upp över öronen glad och satt och pep när han såg min kompis, hon var den ända han inte gjorde utfall mot, haha!
-

Båda hundarna älskar min dotter. När hon kommer kastar de sig över henne och skriker av glädje. Hon är alla djurens vän.
>>>Malum domesticum<<<
Jag är Fengs favorit, enmanshund, men hon blir fullständigt tokig när hon träffar sina uppfödare också! Jin har massor med "bästisar", har han träffat en människa han fattar tycke för blir han skiiiiitglad varje gång han träffar dem sen. Mest galen blir han nog över att träffa lillans uppfödare. Heeeeelt tokig, sjunger och dansar.