Tisdagen 20/5
Va händer de för roligheter hos er idag? :)
Må gott!!
Nathalie & Lego
Vi började dagen med en promenad runt sjön 2,5km innan det bar av till jobbet. Nu är vi alltså på jobbet och ska snart ut på vår lunchpromenad… Nån som har tips på va vi kan träna på på promenaden? Kan tilläggas att den sker i stan. Sen slutar jag 18:00 och då ska vi åka till farmor o farfar och äta middag där. :)
Må gott!!
Nathalie & Lego
Jag har jobbat idag, slutade just Lukas har varit i hundgården några timmar, ikväll ska vi på brukshundklubben och träna lydnad. :)
Hard work work. Nja.. men jobb iallafall.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Jobbat :)
Medarbetare på Australian shepherd
Bloggar om hunderiet
Jin har vilat. Jag jobbade, sedan tog jag och lillan en halvmilasväng till fårhagen där jag spolade ur fårhuset. Sedan gick vi hem igen, så en mil blev det sammanlagt. Blir bra att få hem får igen så att man MÅSTE dit ut en gång om dagen.har varit hemskt dålig på att gå ordentliga promenader på sistone, bara blivit runt tre fyra kilometer typ…
Blev en tur på rullorna idag efter jag ätit! :) En tur till stranden tog vi också så lillan badade och plaskade och jag doppa tårna!
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Hundarna har blivit vårstädade, Smilla hann jag även bada med Arach får vänta tills imorgon.
Sabina
www.anibaz.blogg.se