Australian Shepherd iFokus

Australian Shepherd

Etikettaussieprat
Läst 222 ggr
emeliagranstrom
0

Måndag 26/5 -14

På vilket sätt startar ni denna nya vecka?

emeliagranstrom
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Själv så har jag jobbat och fått förlängt jobb till och med första veckan i juli!! Det är så skönt när pengarna börjar trilla in och det är ju inte fy skam heller att ha ett så bra jobb också! :) 

Det har spöregnet hela dagen så det är huru blött som helst ute, blir nog ändå ett lydnadspass senare, känslan är så bra nu! 

En bild på Lukas från helgens skogspromenad när han spanade på en skogsmaskin som var låååångt borta!

LekGott
0

Vi passar Mio så Mio o Lego har lekt lite. Nu har lillskiten återhämtat sig och flåsar fortfarande… 20min senare. Mio aka snart hem o då åker vi ner till havet o träffar en kompis med hennes hund så dom får bada lite. :)

Må gott!! 
Nathalie & Lego

LinDajSon
0

Slöat hela dagen efter en intensiv helg. I går fick jag hoppa in som instruktör, blev tilldelad tre ekipage på olika nivåer som alla tre fastnat och behövde hjälp för att komma vidare. Egentligen skulle jag bara hjälpa en, men fick två till som bonus. Gick hur bra som helst, inga problem, de var duktiga och med lite tips så föll bitarna snabbt på plats. Fast lite läskigt, mycket ansvar. :) Men jag gillar problemlösning och att läsa folk och hundar. Hemskt intressant och ger en själv väldigt mycket att få vara med på ett hörn när andra tränar. Nu ska jag snart kila till baggarna och fortsätta invallningen.

[Neoverona]
0

Åkte runt och försökte hitta ett mörklila heltstryp till Diablo, fick bli ett svart i den första affären ändå. De lila var slut såklart.. Sedan fick grabbarna en promenad med viktmanchetter i 15min. Senare blir det lydnad & balans för båda och utställningsträning med Diablo till utställningen på lördag. Måste även jobba så jag får det klart.

Sugar Mist
0

Här har dagen spenderats med att Flynn rymde från altanen, panik då granntiken höglöper.. satans råtta. Annars har vi inte gjort mycket, kanske tar en promenix till sjön senare!

-